Kőszegi Ákos lett Kevin Bacon szinkronhangja

2013. május 24. - Jasinka Ádám

 A FOX új sorozatát, a The Following-ot hozza el a magyar nézőknek az RTL Klub Gyilkos hajsza címmel. A sorozat szinkronja érdekes lesz, mivel Kőszegi Ákos nem sűrűn, vagyis ahogy néztem eddig nem adta a hangját Kevin Bacon-nek. Ha a karaktert nézzük, akkor ő jó választás, mivel a hasonló Jack Bauer-t is hozta magyarul Selmeczi Roland után. A másik, nekem érdekes választás az Kerekes József, mint a sorozat fő gonosza. A színészt eddig én csak kabarékban, valamint vicces sorozatokban (Modern Család, Family Guy) hallottam, így szokatlan választás ő. Én James Purefoy-hoz inkább Stohl Andrást képzeltem el. De azt se nézzük el, hogy a sorozatban meleg párt alakító Will-Billy duót egy testvérpár fog szinkronizálni.

The.Following.2013_32.jpg

Kevin Bacon - Ryan Hardy: Kőszegi Ákos
Shawn Ashmore - Mike Weston: Rajkai Zoltán
James Purefoy - Joe Carroll: Kerekes József
Natalie Zea - Claire Matthews: Zakariás Éva
Annie Parisse - Debra Parker: Agócs Judit
Nico Tortorella - Jacob Wells; Will: Előd Álmos
Valorie Curry - Emma Hill; Denise: Molnár Ilona
Adan Canto - Paul Torres; Billy: Előd Botond
Kyle Catlett - Joey Matthews: Straub Norbert
John Lafayette - Marshall Turner: Pap János
Chinasa Ogbuagu - Agent Mitchell: Németh Kriszta

Forrás: SorozatWiki

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása