Az idei ősz minden korábbinál nagyobb átalakulást hoz magával a hazai tévés piacon. Talán sohasem látott mennyiségű új műsor indul a két, országosan fogható kereskedelmi tévéadón, megszüntet és összevon tévécsatornákat a Viacom, és ma bejelentették, hogy újabb két jól ismert név tűnik el a tévéújságokból.
A legfrissebb hírek szerint októbertől már nem fogjuk megtalálni a tévécsatornák között az AXN White-ot és az AXN Blacket. Ezt a két, jól ismert márkát kivezetik a hazai piacról, a helyükön pedig a közép-európai régióban először hazánkban indulnak el a cég vadonatúj adói, a Sony Max és a Sony Movie Channel. Tehát továbbra is öt adóból áll majd a Sony hazai portfóliója.
A Sony Max (az AXN White helyén) a fiatalos női közönséget szólítja meg, különleges reality- és gasztroműsorokat, csajos szitkomokat és romantikus vígjátékokat kínálva a nézőinek. Ezek mellett pedig saját gyártásokat is láthatunk majd az októberben induló új tévécsatornán. A logója pedig kísértetiesen hasonlít a TV2 Csoport SuperTV2 nevű adójának emblémájára.
A Sony Movie Channel (Az AXN Black helyén) a közlemény szerint "a modern remekműveken, a legújabb klasszikusokon, illetve kultikus történeteken keresztül hozza el az igazi moziélményt nézőinek, kiegészítve ezt a népszerű filmek minőségi sorozat feldolgozásaival." A férfiasabb közönségre pozicionált adó, hasonlóan a Sony Maxhoz, októberben indul hazánkban.
Cikkeinket a 2017-es év őszi tévés szezonjáról ide kattintva böngészhetitek át.
Forrás: Eurolex