SzinkronVízió - Alfák

2013. november 05. - Jasinka Ádám

 A Viasat6 mutatta be a Syfy két évados sorozatát az Alphas-t, amiből én a szinkronmintán kívül jeleneteket se láttam. Nem az én műfajom a scifi és a különleges képességű szereplők. A szinkron viszont érdekes lett, vagyis az egyik szereplő, mivel Ryan Cartwright a Dr. Csont-ban is szerepel és más szinkronhangot kapott. Na, Kovács Lehel picit furcsa hozzá, mivel Hamvas Dánielt szoktam meg, s talán amiatt, hogy őt hallottam először ő tetszik jobban. A szinkronhangok listáját a tovább mögött találjátok. A videóért köszönet Lengabornak.

David Strathairn: Dr. Lee Rosen - Jakab Csaba
Ryan Cartwright: Gary Bell - Kovács Lehel
Warren Christie: Cameron Hicks - Bozsó Péter
Azita Ghanizada: Rachel Pirzad - Bartsch Kata
Laura Mennell: Nina Theroux - Kisfalvi Krisztina
Malik Yoba: Bill Harken - Holl Nándor
Mahershala Ali: Nathan Clay - Karácsonyi Zoltán

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása