Berendelték a Homeland új évadát is

2013. október 23. - Jasinka Ádám

 A Homeland az egyik olyan sorozat, amibe úgy kezdtem bele, hogy érdekelt, a készítők között ismert arcokat láttam és a kritikákban is csak dicséretet olvastam. Aztán megnézve pár részt koppantam, mert nekem se a stílusa, se a történetvezetése nem jött be. Sokan a 24-hez hasonlították, de én nem találtam semmi közöset a két sorozatban, de mindegy is, nálam a non plus ultra akció-összeesküvés vonalon a 24.

 A Showtime viszont a jó nézettség miatt is bekérte a negyedik szezont a Homeland-ből, valamint az új sorozatából, a Masters of Sex-ből a másodikat. Ez utóbbit nem láttam, valamiért írtózom attól a korszaktól (berendezésektől, bútorokról), amiben a történet játszódik.

Homeland_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása