Showder Klub – 11x01

2013. április 09. - Jasinka Ádám

„Robog tovább a humor Barkasz.”

 A Showder Klub fénye bizony megkopott a szakma pedig felhígult. Jöttek újak, közepesen jók sajnos és csak elvétve olyanok, akiknek a nevét érdemes megjegyezni. A régi jók, a mondhatni nagyok pedig nem sok szerepet kapnak a kezdetben még humoros és élvezhető stand-up comedy műsorban. A tizenegyedik évad hűen követte az előző szezonokat és egy közepes, már-már erőltetett adással kezdett.

vlcsnap-2013-04-09-09h55m21s216.png

 A műsorvezető Kiss Ádám volt, aki az első évadokban jó volt, és emlékezetes poénokat („Passzolj, passzolj! Kussolj, kussolj!), történeteket mondott, most viszont a káromkodásra hegyezte ki azt a műsoridőt, amit kapott és sajnos ezzel, szerintem pár perc után már unalmas lett. A jó történetek, a mesélések hiányoznak, amin tényleg lehet nevetni. Ezért is kedvelem többek között Badár Sándort és Kőhalmi Zoltánt, mert ők nem csak pár mondatos vicceket sorolnak, hanem, ha igaz, ha nem, de szórakoztató eseményeket mesélnek el az életükből.

vlcsnap-2013-04-09-09h57m49s168.png

 A második fellépő Csenki Attila volt, akinek a műsoráról nem tudok nyilatkozni, mert az igazat megvallva, amint meghallottam a hangját áttekertem. Ő az egyik, akit nem szeretek, de ettől még lehet jó, csak ezt döntse el más. A harmadik humorista pedig Benk Dénes volt, aki a szélén táncol a tetszik-nem tetszik vonalnak, mert néha jó, néha viszont erőtlen és unalmas tud lenni. Most is pár mondat után tekertem át.

vlcsnap-2013-04-09-10h36m57s91.png

 A negyedik fellépő, igen ő külön bekezdést kap, Orosz György, akire a szilveszteri Rádiókabaréban figyeltem fel, már ott is volt egyfajta történetmesélős, saját magát is zrikáló humora, ami tényleg vicces. A mostani adás nekem legjobban tetsző poénjait tőle hallottam. Eddig kettőből kétszer tetszett, szóval lehet előlép, egyből, mint újonc, a kedvenceim közé.

Értékelés: Az évadban remélem lesznek a nagyok közül is, mivel a tizenegyedik évadban is Kőhalmi Zoltán, Hadházi László, Kovács András Péter szerintem azok, akiknek lökést adott a műsor és humoristáknak nevezhetik maguknak, nem érdemtelenül. A műsor egyik „hibája” a rövidség. Szerencsére most nem négy-öt fellépőt rendeztek le, hanem igazságosan osztották a műsort, viszont vendégelőadóként én Badár Sándort vagy Maksa Zoltánt szívesen látnám, hallanám. Egy Roast adást is készíthetnének újra, mivel feldobta azt az évadot, amikor volt.

5/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása