A szerda estét úgy ahogy van megnyerte a Dallas. A felvezető Híradó, Fókusz (ami többnyire a Dallasról szólt) és Barátok Közt megemelték az RTL Klub közönségarányát és a Dallasnak már csak ki kellett használni azt, hogy a heteken át tartó reklámkampány (Balaton Sound-i RTL Klub riportállás, képek televíziós műsorújságokban, bulvárlapokban, internetes felületeken futó Dallas hírdetések, ajánlók az új szériáról, Dallas logó az RTL jobb felső sarkán és a felvezető két Dallas-film) segítségével akihez tudták eljuttatták, itt az új Dallas, vagyis a folytatás.
Az eredmény meg is látszik. Ekkora reklámkampányt, talán még nagyobbat az RTL Klub legutóbb A szökés miatt csinált. De látszik, hogy megérte. Az, hogy a Barátok Közt után csak két reklámblokkot adtak le és már indították az egy órás Dallas részt, egy reklámszünettel, ami ritkaság. Az első részt a célközönség körében 511 147 néző nézte, a második részt pedig 505 524. Minimális különbség, viszont a közönségarány jelentős, az első részt, ami a TV2-n a Dr. House-zal futott párban 28,5%-os közönségarány mellett adták, a második részt, ami a Született feleségekkel volt párban már 33,6%-os közönségarány mellett adták. A teljes lakosság körében 1 218 234 nézőt érdekelt a Dallas folyatatása 28,1%-os közönségaránnyal.