Animal Practice az első rész után

2012. augusztus 14. - Jasinka Ádám

 Az NBC nagyon sok, szerintem nagyon sok sorozatnak ad esélyt idén. Sok pilotscript-et rendeltek be és kettőt az Olimpia mögé be is tettek, csak hogy a nézők, az a 20-30M, aki követte az NBC összefoglalóit megismerkedjen vele. A Go on és az Animal Practice kapta a sportot felvezetésnek és 10M fölött is hozták a nézettséget, már csak az a kérdéses, kit mennyire győzött meg a Matthew Perry-s Go on vagy a Scrubs utánérzéses Animal Practice. A szeptemberi folytatásra vajon mennyi néző fog odafigyelni?

 Én a Go on-t még nem láttam, ellenben az Animal Practice első részét már megnéztem. A készítők Brian Gatewood és Alessandro Tanaka. A bébisintér című filmben együtt dolgozták ki a forgatókönyvet, de az IMDb több dolgot nem ad róluk. Nem szokványos sorozatos alkotók.

vlcsnap-2012-08-14-18h33m29s18.png

 A sorozat szitkom és húsz perces. A főszerepben Justin Kirk, Tyler Labine, Bobby Lee, Kym Whitley és JoAnna Garcia Swisher. A sorozat alapötlete az, hogy a főszereplő (Justin Kirk) egy jó, ám szokatlan módszereket alkalmazó állatorvos, aki szereti az állaotkat, ám gazdáikat nem annyira. A kórházat ő vezeti, ám az alapító lánya hirtelen felbukkan és átveszi a vezető szerepet.

 Az első rész nekem furcsa volt. Kliséket alkalmaztak és csak mosolyogni tudtam egy-két jelenten, nevetni nem. Amin pedig elmosolyodtam az nem a párbeszédek, vagy a színészek miatt volt, hanem az állatok miatt. Az az érzésem volt végig, hogy egy felgyorsított és kihagyásos romantikus vígjátékot néztem. A szokásos másfél óra helyett nagyjából húsz percbe sűrítették a romantikus, megmosolyogtó kliséket és az állatokat.

 A doktorról kiderült, hogy tényleg nem szereti a gazdikat, az állatokért azonban megtenne mindent. Kicsit Dr. Cox-House keverék a karakter. Nem tudom, de az, hogy meg tudtam nevezni két másik hasonló karaktert két különböző sorozatból nem sok egyediséget sejtet. Persze nem csak negatív véleményem van.

vlcsnap-2012-08-14-18h32m24s133.png

 Annak ellenére, hogy a történetet kicsit lehetett volna nyújtani és csavarni rajta nem volt rossz. A karakterek is jók, talán idő kell, hogy kibontakozzanak. Az állatok aranyosak. A főszereplő majom kicsit háttérbe szorul, lehet a háttérbe is szánták, de megmosolyogtam a játék-mentőautós részt, illetve a pingvineset is.

 A párbeszédeken kicsit lehetne javítani, mert az állatok nagyon elviszik a sorozatot nálam. Nagyo kevés maradt meg benne abból, amiről szó volt a soroztaban, pedig nemrégen néztem meg. Ha lesz időm és nem felejtem el, megnézem a második részt is.

Értékelés: Dolgozni kellene a párbeszédeken, hogy a poénokat ne az állatok szolgáltatassák nagy részben. A szereplőkkel nincs gond, jók. A karakterek is rendben vannak. A tempó az ami gyors. Jó lehet, ki lehet belőle hozni egy kellemes sorozatot röhögős poénokkal. Egyszóval egy lazább Scrubs lehet belőle. Bill Lawrence ugyan nincs benne, de NBC-s mind a kettő, még annak ellenére is, hogy Scrubs-nak már vége és az utolsó évadokat az ABC adta.

6/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása