Ők lesznek a Doktor Rush című sorozat magyar hangjai

2015. május 19. - Jasinka Ádám

 A TV2 fogja bemutatni ezt az orvosos sorozatot, amelynek a főszereplője gazdag és híres pácienseket kezel, de emellett önpusztító életet él és piszkos ügyletei is vannak. A leírás alapján a Doktor Rush valamiféle elegye lehet az orvosos és a bűnügyi drámáknak és már csak a főszereplőjéből adódóan is jó párost fognak alkotni a Belső ellenfél című sorozattal, hiszen mindkét sorozatban egy-egy problémás doktor áll a középpontban. A TV2 nyári terveiről ide kattintva olvashattok bővebben.

doktorrushszink.jpg

 A Doktor Rush főszereplőjét egy angol színész, Tom Ellis alakítja, akit a magyar tévézők nem sokszor láthattak eddig, habár szerepelt az Asszonymaffia, a Merlin kalandjai és a Miranda című sorozatokban is. Emiatt állandó magyar hangot vagy szinkronhangot sem nagyon találni hozzá, én is csak feliratosan láttam őt a Mirandában, de így első olvasásra nem tűnik olyan rossz választásnak hozzá Szatmári Attila. A karakter nem tudom, milyen stílusú lesz, de amilyeneket én eddig láttam tőle, azokra illene ez a magyar hang. A többiek között van még egy érdekesség, mégpedig Boros Zoltán, akinek a nevét én sorozatstáblistában mostanában nem láttam. A hangja viszont régi kedvenc, úgyhogy örülök, ha újra felfedezik.

Doktor Rush (Rush)

Tom Ellis - Szatmári Attila
Larenz Tate - Boros Zoltán
Sarah Habel - Roatis Andrea
Erica Cerra - Mezey Kitty
Odette Annable - Zakariás Éva
Warren Christie - Varga Gábor

Stúdió: Subway

A kép forrása: forbes.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása