A celebek ütik ki a sorozatokat az RTL Klub-ról

2014. szeptember 22. - Jasinka Ádám

 Az RTL Klub beveti az őszre tervezett második nagy durranását (az első A konyhafőnök) és ezzel alaposan felkeveri a saját műsorrendjét, aminek a külföldi sorozatok isszák meg a levét. A késő este kezdődő Barátok közt sem a napi vetítésű szappanopera, sem az import tartalmak kedvelői számára nem a legideálisabb, azonban az RTL Klub most csak az egyik csoportnak fog kedvezni.

celebvagyokmentskiinnen.JPG

 A Celeb vagyok, ments ki innen! harmadik és negyedik évada megkapja az este kilenc órási idősávot október hatodikától, A konyhafőnök első évadának befejezésével pedig mind az Éjjel-nappal Budapest, mind a Barátok közt egy órát előre csúszik. Ez mindenképpen nézőbarát megoldás. Azzal viszont, hogy a celebes reality közel másfél órás lesz reklámokkal és ajánlókkal együtt, az RTL Klub kiütötte a heti sorozatait, aminek viszont szerintem sokan nem fognak örülni.

 A hétköznapi műsorrendben az lesz még a változás, hogy a Fókusz című magazinműsort nem telenovella, hanem az RTLII-n már képernyőre került Segítség, bajban vagyok! vezeti fel. A hétvégi műsorrendben pedig lesz egy kis csere, ugyanis nem este kilenckor, hanem az X-faktor előtti műsorsávban, hét órakor lesz adásban a Celeb vagyok, ments ki innen!. Emiatt azonban a Taxi című sorozat évad közben kerül le a képernyőről. A részletes műsorrendet a tovább mögött találjátok.

16:10: Segítség, bajban vagyok!
17:25: Fókusz
18:00: Híradó
19:05: Éjjel-nappal Budapest
20:30: Barátok közt
21:05: Celeb vagyok, ments ki innen!
22:40: Híradó

Forrás: RTL Klub Sajtóklub

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása