Emlékeztető: Szálka és Munkaügyek - IrReality Show

2013. október 03. - Jasinka Ádám

 Az M1-en két saját gyártású műsor kezdi új szezonját; az egyik a Szálka avagy Bagi és Nacsa megakad a torkán, a másik pedig az általunk és olvasóink által is legjobbnak ítélt magyar sorozat, a Munkaügyek - IrReality Show.

M1: Szálka 3x01 20:20
M1: Munkaügyek - IrReality Show 3x01 21:20

munkaugyek.jpg

Forrás: Munkaügyek Facebook oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jasinka Ádám 2013.10.05. 09:44:35

@desmondwallace: Mikor elküldtem rájöttem, mire gondolsz :)

Én csan belenéztem, de Bagi-Nacsa humora nekem kicsit divatjamúltnak tűnik. A Szálka első évada még tetszett, remek paródiák voltak benne (Wolf Katis pl.), de utána egyre kommerszebb lett.
süti beállítások módosítása