A PRO4 fennállásának eddigi legjobb átlagos heti piaci részesedését produkálta a 33. héten, a csatorna heti átlaga főműsoridőben elérte az 1,08% SHR-t a 18-49 éves célcsoportban.
Augusztus 12-18. között a PRO4 teljes napon 1,0% SHR-t, főműsoridőben (17:00-24:00 között) 1,08%-os átlagos heti közönségarányt tudott elérni a kereskedelmileg legfontosabb 18-49 éves lakosság körében - derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. Ezzel a csatorna a 2011 januári indulása óta a legerősebb hetét produkálta főműsoridőben, a 18-49 éves célcsoportban.
A csatorna múlt heti legsikeresebb műsorai a késő esti filmek (23:00 óra utáni sugárzások) voltak, a Volt egyszer egy Mexikó (5,18% SHR), az Anaconda 4. (4,72% SHR), Az élet Grandview-ban (3,99% SHR), a Halálhajó (3,66% SHR) és a Vámpírok: a gyilkos csapat (3,45% SHR) című filmek kiemelkedő közönségarányokkal futottak. Emellett kedveltek voltak a Walker, a texasi kopó, a Különleges mentőalakulat és az NCIS: Los Angeles c. sorozatok is.
A PRO4 33. heti legnézettebb műsorának a hétfő esti (21:00) Volt egyszer egy Mexikó c. film bizonyult, melynek közönségaránya elérte a 2,86%-ot. A film adásideje alatt a PRO4 az ötödik legnézettebb csatorna volt a teljes televíziós piacon a 18-49 éves célcsoportban, megelőzve a Viasat3, a Story4 vagy akár a közszolgálati csatornákat is.
A PRO4-ről és a többi kábelcsatornáról nézettségi adatokat ezen a linken találsz.
Forrás: PRO4 Sajtószoba