Breaking Bad - plakát

2013. június 26. - Jasinka Ádám

 Az egyik legnépszerűbb sorozat, ahogyan látom, a sorozatnézők között a Breaking Bad. A magyar címével most ne foglalkozzunk. Én úgy vagyok vele, hogy biztos jó lehet, ha ennyire népszerű, és egy-egy figurája, jegye annyira kultikus, hogy elég meghallani őket és már be is azonosítottuk, melyik szériáról van szó. A sorozatot viszont se nem ismerem, se nem nézem. Az első részbe belekezdtem, de mivel csak kíváncsiságból tettem és igazán nem is akartam megnézni, el is kapcsoltam. Szóval lehet bejönne, csak kedv kellene a nézéséhez. Addig is itt egy plakát az utolsó évadhoz.

BBposter.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása