Showder Klub – 11x04

2013. április 30. - Jasinka Ádám

 Az előző rész az évad legjobb epizódja volt és joggal vártam, hogy a mostani adásra tervezett felhozatal megközelítse, esetleg ugorja meg az előzőt. A bizakodásom a fellépőket látva pedig apadt, és megnézve a műsort azt érzem, hogy pillanatnyi fellángolás volt a javulás.

vlcsnap-2013-04-30-18h14m44s7.png

  • Megnézzük, hogy az áldozat magánál van-e?
  • Nálam nincs.

 A műsorvezető Kovács András Péter volt, akinek a humorát szeretem és az előző évad legjobb részén, főképp miatta nevettem annyit. Most viszont egy-két jó poéntól eltekintve erőltetett volt. A mostani fellépők műsorai között nem emlékszem olyanra, hogy ne került volna szóba vagy a piálás és a részegség, vagy a másodlagos nemi jelleg. Persze ezek is viccesek, de amikor erre hegyezik ki a történet poénját, azok nekem általában nem ülnek.

vlcsnap-2013-04-30-18h14m15s226.png

  • Elég nagy szíve van az erdész úrnak.

 A megszokott színvonalát hozta KAP, akik szeretik, azoknak szerintem tetszett, az én tetszésemet most nem nyerte el, de mindenképpen kimagaslott az epizód felhozatalából. Az első fellépő a Szomszédnéni Produkciós Iroda volt, őket ismerem, de a humoruk nem mindig talál el engem, most viszont kimondottan szórakoztatóak voltak és a szerepjáték, valamint a közönségből egy hölgy bevonása szintén szórakoztatóra sikeredett.

vlcsnap-2013-04-30-18h17m04s109.png

  • Észre sem vetted, hogy fodrásznál voltam?
  • Dehogynem, hiányzik hatezer forint a borítékból.

 A második fellépő, az évadban először duplázó Loránt Barnabás volt. Sikerült felülmúlnia a múltkori szereplését. Jobban szórakoztam a mostani poénjain, igaz, egyet sem tudok visszaidézni.

 A harmadik fellépő, a számomra ismeretlen Szobácsi Gergely volt. A hanglejtése engem Felméri Péterre emlékeztet, a humoruk viszont különböző. Szobácsi Gergely kis történeteket mesélt, amik az altesti humorra építettek. Közepesen sikerült, lehet a játékidő rövidsége miatt, de szerintem kevés volt, a mondatok közötti hosszú szünet miatt is.

Értékelés: Ez az epizód hozta az a szintet, amit az évad első két része. Azaz voltak jó pillanatok, de többnyire unalmas volt. Annak örülök, hogy a bejártott nevek, jók, nem tűntek el és szerepelnek a műsorban.

5/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása