Hell's Kitchen - a kilencedik évad

2012. november 23. - Jasinka Ádám

 Gordon Ramsay-t nem is tudom melyik műsorát néztem először, a Kitchen Nightmare-t vagy a Hell's Kitchen-t. Mind a kettő remek és Gordon, az Gordon. A Kitchen Nightmare-ben is voltak ordibálások és viták, de ez a Hell's Kitchen-ben viccesebb és az ellentétek nem csak Gordon és a versenyzők között érezhető, hanem a versenyzők között is. Gordon Ramsay műsorait Nagy-Britanniában már képernyőre rakta, és a Fox csatorna ezeket lépésenként vette meg, így az angol sztárszakács négy műsorral is képernyőn van az amerikai csatornán. A legújabb műsora a Hotel Hell, ami a Kitchen Nightmare-hez hasonló, csak éttermek helyett szállodákkal foglalkozik benne Gordon Ramsay.

hh2.png

 A Hell's Kitchen a legnépszerűbb műsora, azért is, mert reality. A jelentkezők egy házban laknak, és kamerák követik figyelemmel a mindennapjaikat, de nem napi adásokban, hanem heti rendszerben látjuk őket a képernyőn. A reality-k szerelmese ugyanazokat a jeleneteket láthatja a Hell's Kitchen-ben, mint a Való Világban. Az adásidő persze a főzésre épül, a csapatok megmérkőzésére és Gordon ordibálásra, beszólásaira.

hh3.png

 Az Amerikai Egyesült Államokban a tizenegyedik évad lesz a következő szezonban a sorozatból, én pedig a kilencedik évadot néztem meg, vagyis az első pár részt nem láttam. Az első évadokat néztem, tetszett is, de utána unalmas lett és hiába fordította le a Viasat3 és szinkronizálta le, nem néztem. Most viszont, mikor megismétli a már adott kilencedik évadot, nézem. Napiban adják a sorozatot, de én egyben néztem meg.

 Viták és Gordon kiabálása ebben az évadban is volt. És egy szimpatikus csapat. A jelentkezők között nem volt olyan, akit valamiért nem szerettem volna, jó, volt, egy olyan valaki, akit nem lehetett torelálni, egyszerűen olyan vehemenciával védte az igazát, akkor is ha nem volt, hogy az rendezői szemmel tökéletes. Spoileres leszek.

hh.png

 A kedvencem az évadban Jennifer volt és Krupa, Krupa viszont kiesett és Jennifer maradt az egyetlen, akinek szurkoltam. Elise és Carie pedig mindig veszekedtek. Ők ketten nagyon sokszor álltak Gordon előtt, viszont nem estek ki legelső alkalommal. Elise a harmadik helyet szerezte meg. Jennfier az ötödik lett a versenyben, és igen, nem mondom, hogy nem lett volna alkalmas előrébb végezni, de nem volt már olyan kommunikatív és vezetői alkat, mint pár adással ezelőtt.

 A döntőbe Will és Paul kerültek. A döntő viszont más volt, nem tudom, hányadik adástól van ez a változtatás, de a korábbi évadokban a két döntős saját szája íze szerint alakíthatta a saját térrészét, a vörös vagy a kék konyhához tartozó éttermet. A kilencedik évadban nem volt ilyesmi, a döntősök megírták a saját menüjüket és kiválasztották a saját csapatukba azokat a kiesett versenyzőket, akikkel szívesen dolgoznának. Elise és Carie egy csapatba kerül, viszont nem vitatkoztak egymással.

 A győztes Paul lett, aki a New York-i BLT Stakehouse konyhafőnöke lett. Szimpatikus játékos és a viselkedése is szimpatikus volt. Az egyik adásban, amikor már csak öten voltak versenyben a vörös konyhába Gordon egy olyan csapatot küldött, ami az előző szériákban megismert versenyzőiből állt, s közülük egy-két versenyző volt az, akire emlékeztem. Paul nem tudom, hogy győztesként emlékezetes lesz-e, de szerintem igen, az eddigi évadokból viszont csak Heather az, akire emlékszem.

Értékelés: Jó évad volt, vagyis jók voltak azok a részek, amiket láttam. Elise kellett, hiszen nélküle nem lett volna izgalmas és hiába volt törtető és a viselkedése nem mindig elviselhető főzni és csapatot vezetni tud. Paul megérdemelte a győzelmet. Gordon hozta ugyan azt, amit eddig. Ordibált, tálcákat dobált és rugdosta a pultot. Vicces feladatokban kellett részt venniük a versenyzőknek (csirkék elkapása) és poénoknak is volt alalpja. Gordon cukkolta az egyik versenyzőt, Tommy-t mivel barátnője tizenhét éves, ő harminc egy éves volt a műsor alatt. Gordon egyik poénja Tommy barátnőjének életkorára vonatkozott az volt, mikor Tommy részt vett egy jutalomvásárlásban és mondta, hogy vett valamit a barátnőjének, Gordon pedig megkérdezte, hogy játékboltban voltak-e? Jó évad volt, nézhető, de nem a legjobb azok közül, amiket láttam.

7/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása