Kiderült, mikor ér véget a Celeb vagyok, ments ki innen! idei évada

2017. december 05. - Jasinka Ádám

Az RTL Klub egyik legsikeresebb realityje, a Celeb vagyok, ments ki innen! 2008-ban és 2014-ben is két-két évaddal jelentkezett egymás után. Ezért is volt meglepő bejelentés, hogy az idén visszatérő műsorból csak egy, de a korábbiaknál hosszabb szezon készül.

celebvagyok_2017_vege.jpgA 2017-es évad néhány versenyzője (fotó: RTL Klub)

A műsor idei etapjában az eddig megszokottól eltérően nem tíz, hanem tizenkét celebritást láthatunk, a leendő győztesnek ráadásul sokkal több időt is kell a dzsungelben töltenie, mint a korábbi nyerteseknek. A Celeb vagyok, ments ki innen! eddigi évadai két és fél héten keresztül voltak láthatóak és tizenhét adásból álltak.

A mostani, november 27-én indult, sorban ötödik szezon viszont huszonegy epizódos lesz, és ma kiderült, hogy december 17-én, vasárnap este ér véget. Arról, hogy milyen műsor kerül a reality helyére, hamarosan részletesen is beszámolunk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása