Melyik sorozat szinkronja a legjobb?

2013. augusztus 02. - Jasinka Ádám

 A magyar televíziózásnál maradva a saját gyártásról ugrunk a szinkronra, ugyanis ezt a kategóriát sem szabad kihagyni. A csatornák sok premier sorozatot mutattak be, így - a régi sorozatokat beleszámítva - nehéz volt kiválasztanunk a legjobbnak vélt ötöt. Persze ennél a szavazásnál is igaz, hogy sok olyan sorozatszinkron van (mint az Egyszer volt, hol nem volté, vagy a Bosszúé), ami említést érdemelne.

MűsorVízió Awards: legjobb magyar műsor - legjobb magyar sorozat - legjobb magyar sorozatszínész - legjobb magyar sorozatszínésznő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emTV.hu · http://emtv.hu 2013.08.02. 13:53:09

Én magam nem ismerem a Downton Abbey szinkronját, de nagyon érdekes, hogy sokszor azt hallom, hogy rossznak tartják, sokszor meg hogy kiemelkedően jónak. Itt az ideje, hogy én is belenézzek. :D Üdv: Dani

Jasinka Ádám 2013.08.02. 14:17:46

Én negatív vélemények nem olvastam a DA szinkornjával kapcsolatban. Viszont nekem az egyik kedvencem, nem csak azért, mert zseniális színésznők és színészek adják a hangjukat a szereplőknek, hanem mert a hangszínek is illenek a karakterekhez. Eredeti nyelven és magyarul is ugyanúgy bejön. Lehet az is közrejászik, hogy Kiss Virág rendezte, aki maga is ismert, tapasztalt és remek szinkronhang.
süti beállítások módosítása