Bár 2018 nem indult valami fényesen az RTL Klub számára (részletek ide kattintva), 2017-et viszont olyan eredményekkel zárták, melyekkel elégedettek lehetnek. A tavalyi év 365 napjából 327 estét az RTL Klub nyert meg a reklámozóknak (így a tévécsatornáknak is) fontos 18-49 év közötti nézők körében. Ez közel 90%-os mutató.
Lengyel Tamás és Szabó Győző A mi kis falunkban (fotó: RTL Klub)
A célközönség körében mindhárom legnézettebb tavalyi műsort az RTL Klub adta. Az első és második helyen a már hetedik évadával jelentkező X-Faktor végzett, míg a dobogó alsó fokát a 2017 elején hatalmas sikerrel vetített A mi kis falunk debütáló, első része szerezte meg. Az éves összesített top 50-es listán szereplő produkciók közül 33 az RTL Klubon volt látható.
A filmkínálat aranyérmese is az RTL Klubon került képernyőre - nem is olyan régen. A célközönség által leginkább kedvelt film a december 10-én vetített Star Wars VII - Az Ébredő Erő volt, emellett a top 10-be még hét RTL-es film jutott be. Szintén jól teljesített az RTL Híradó: 331 estét nyert meg a konkurens Tényekkel szemben a 18-49 év közötti nézők körében.
A Star Wars filmek páratlan párosa (fotó: RTL Klub)
Az RTL Magyarország ezen felül csoportszinten mind a teljes népesség, mind a célközönség körében, a teljes napra és a főműsoridőre vonatkoztatva is a vezető portfólió volt 2017-ben.
Forrás: RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatóság