Október 16-án, hétfő este indult a TV2-n a Ninja Warrior Hungary, a sokunk által hétvégére várt látványos sportvetélkedő. A tévécsatorna merész lépése, a hétköznap esti sugárzás azonban úgy tűnik, hogy kifizetődő, hiszen a héten már negyedik alkalommal képernyőre kerülő show talán még sosem látott nézettségi mélypontra juttatta az RTL Klub két napi műsorát, az Éjjel-Nappal Budapestet és a Barátok köztöt.
A 18 és 49 év közötti nézők körében a TV2 hétfőn 18%-os főműsoridős csatornaátlagot hozott, míg az RTL Klub csupán 12,7%-ot. A Ninja Warrior Hungary eheti adása a célközönségnél 21,8%-os közönségarányt produkált, míg az ellene futó A Konyhafőnök VIP 16,7%-ot, az Éjjel-Nappal Budapest pedig mindössze 10%-ot. A budapesti fiatalokról szóló szériát talán sosem nézték még ilyen kevesen. A gyenge felvezetést a Barátok közt is megérezte és csupán 11,4%-os közönségarányt ért el - számol be a SorozatWiki.
Az Éjjel-Nappal Budapest és a Barátok közt előző heti átlagos közönségaránya a célközönségnél 14% fölött alakult, így hatalmas visszaesés a 3-4%-os csökkenés.
Megjegyzés: A grafikonon látható adatok a Live nézettséget mutatják, míg a cikkben szereplő adatok már a felvételről történő visszanézéseket (Live+AsLive) is tartalmazzák, ezért lehetnek pár tizedes eltérések. Az arányok viszont változatlanok.
Fotó: RTL Klub, SorozatWiki
Raven1975 2017.11.09. 10:48:59
Jasinka Ádám 2017.11.09. 12:01:49