Érkezik az Ázsia Expressz, a TV2 vadonatúj utazós vetélkedője

2017. február 22. - Jasinka Ádám

Pár hete számoltunk be arról, mivel is készül tavasszal a TV2, és várhatóan milyen műsorok kerülnek majd képernyőre az év hátralevő részében. De ahogy az lenni szokott, mindig vannak olyan kis rejtett elemek, amelyekről szándékosan csak később beszélnek. Ilyen most az Ázsia Expressz - A sárkány útja. A TV2 legújabb műsorában hét sztárpár heteken át tartó, Vietnamból Laoszon és Kambodzsán át Thaiföldre tartó kalandos utazását követhetjük majd nyomon.

azsiaespressz.jpg

Minden páros napi egy dollár költőpénzt kap, így kell eljutniuk a megadott célállomásokra olyan országokban, ahol alig beszélnek idegen nyelveket. Nagyon fontos lesz a gyorsaság, hiszen útközben a pároknak különféle feladatokat is meg kell majd oldaniuk, hogy heti teljesítményükkel ne kerüljenek a kiesés szélére. Az Ázsia Expressz hasonló formátum, mint az Amerikában több éve futó The Amazing Race, csak abban nem ilyen kevés pénzből kell a versenyzőknek boldogulniuk.

Fotó: TV2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deny95 2017.02.23. 21:20:12

Úristen, de régóta várok egy magyar TAR-szerű műsorra. Mondjuk a Flúgos futam is olyasmi volt, de az nem jött be. Ezt tuti nézni fogom!

Jasinka Ádám 2017.02.23. 21:29:18

@Deny95: Szintén! Anno pár részt a TAR-ból minimális angol tudással, felirat nélkül is néztem, nagyon szeretem az ilyen utazós, városban cikázó műsorokat. A Flúgos Futam viszont nem vonzott, de okos szereplőválogatással, meg persze jó "rendezéssel" és vágással ez heti 40-50 percben szerintem tök jó lehet. Lengyelországban 13 részes volt, ha jól láttam.
süti beállítások módosítása