Berendelték a Munkaügyek - IrReality Show ötödik évadát

2015. április 05. - Jasinka Ádám

 A köztévé szerintem legviccesebb sorozatának előző, negyedik évadát Molnár Piroska jelentette be a Szálka egyik adásában és úgy látszik, ez valamiféle hagyomány lesz, bár most nem Bagi-Nacsáéknál, hanem Fábry Sándornál tett látogatás a sorozat Elviráját alakító színésznő. Molnár Piroska elárulta, hogy már aláírták a szerződéseket a Munkaügyek - IrReality Show-ban játszó színészek és nyáron, 45 napon keresztül fogják forgatni az új részeket, azaz az ötödik évadot. Ez mindenképpen egy jó hír és csak akkor lenne még jobb, ha az írók kicsit egyenletesebb minőséget hoznának és Murányi Tünde visszatérne a sorozatba. A találatért köszi Desmond Wallace-nak.

munkaugyekbejelentes.png

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2015.04.05. 18:16:43

az első évad szerintem kurva jó volt, másodikban már jócskán esett vissza a szinvonal, a többit meg pótolnom kell

Jasinka Ádám 2015.04.05. 18:48:37

@pingwin: Az első évad tényleg nagyon jó volt, de a második szerintem még azon is túl tett. A harmadiktól éreztem én egy kis színvonalcsökkenést, de az évad második felére sikerült összekapniuk magukat, a negyedik pedig egyelőre lég felemás képet mutat, hol zseniális, hol kínos sajnos.
süti beállítások módosítása