Showder Klub - 13x01: A rádiókabarésok húzták fel a színvonalat

2014. április 08. - Jasinka Ádám

 Az RTL Klub stand-up-os műsora az utóbbi évadokban habár megcsillogtatott valamit abból a minőségből, amit a fénykorában megkedveltem, de többségében mégis az az igaz az adásokra, hogy nem tudnak a közepes és átlagban szerintem humortalan előadók miatt előre lépni. A tizenharmadik évad első része pedig felemásra sikeredett, mert hiába a két zseniális produkció, összességében, és főleg őket leszámítva azt kaptuk, amit a Showder Klub mélyrepülésének hívunk.

SK5.png

 A műsorvezető Csenki Attila nem a kedvencem, s annak ellenére, hogy néha betalál egy-két poénjával most semmi különlegeset nem hozott. A legkínosabb azonban nem ő volt, hanem az a Somogyi András, aki régen szórakoztatott és nevettem a poénjain. Annyira érdektelen, hektikus, unalmas és kínos volt, hogy én szégyelltem magamat, s nem is néztem a képernyőt. A produkciójának utolsó poénja volt az, amin kicsit mosolyogtam, de ezzel sem tudott javítani a humortalanságán.

SK1.png

 Az adás egyértelműen legjobb blokkja a műsor felénél volt, ugyanis két igencsak kedvenc fellépő került sorra; az egyik a Rádiókabaréból is ismert Varga Ferenc József és Aradi Tibor, a másik pedig a mostanában zenés számokkal szórakoztató Beliczai Balázs. Ők tényleg kihasználták a műsoridejüket és olyant csináltak, amit elvárnak a nézők ettől a műsortól. A duó a szokásos humorszintjét hozta, és két igen jól kidolgozott szkeccset kaptunk tőlük, amivel sikerült elfelejtetni, hogy milyen izzadtságszagú produkciók voltak a műsor elején. A szójátékok, paródiák, figurázások nagymesterei és jó látni, hogy a legtöbbször csak hallott előadásmód a képernyőn is milyen brutálisan jól működik.

SK3.png

 Beliczai Balázs egy picit ismételt a rádiókabarés előadásaiból (Sex Bomb-os), de az egész, amit csinált engem teljesen lekötött és élveztem, ami láttam és hallottam. Ő az egyik olyan Showder Klub-os, akinek a pályáján látszik a fejlődés. Az első évadokban főként parodista volt, bár kacsintgatott a humorista szerepkör felé. Aztán a későbbi szezonokban egyre inkább a paródiáival tűnt ki a többiek és főként a többi parodista közül, mivel egyrészt nem csak, hogy tudott hangolni az ismert emberek figuráin, de egyre jobb poénokat is talált ki. Az új Beliczai Balázs pedig énekes számokat csinál, s noha sajnálom, hogy ritkábban parodizál, azért belecsempészi a tudását a dalfeldolgozások közé is.

SK4.png

 A évadkezdő epizód tetszett, de csak azért, mert két kedvencem is szerepelt és nagyon jók voltak. A rádiókabarésokat többet kellene szerepeltetni, vagy legalábbis Varga Ferenc Józsefet és Aradi Tibort többször kellene elhívni a Showder Klub felvételeire.

7/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása