Nézettség: Egyszer volt, hol nem volt - a második évad

2014. február 07. - Jasinka Ádám

 Az Egyszer volt, hol nem volt első szezonja volt az egyik leginkább dicsért, az Amerikai Egyesült Államokban országos adón futó sorozatévad abban az évben, amikor bemutatták. A második etap viszont közel sem kapott annyi dicsérő szót, sőt, többnyire csak negatív jelzőkkel illették még a rajongók is. Az első évad Magyarországon a közszolgálati egyes adón került képernyőre az amerikaihoz hasonló, vasárnapi vetítési időnapon, de sikeresnek nem igazán mondható a mese-fantasy annak ellenére, hogy átlagban háromszázezres nézettséget tudott. A második évadot szintén a köztévé mutatta be, azonban a nézők nem igazán fanyalodtak rá a történet folytatására, aminek az lett az eredménye, hogy a keddi főműsoridőből szombat délutánra, a Gasztroangyal előtti műsorsávba került.

A sorozat fináléjának nézettsége az első részhez képest a teljes lakosságban 19.6%-ot, a célközönségnél 40.6%-ot csökkent. A második évadot átlagban 149 ezerrel nézték kevesebben, mint az elsőt, míg a célközönségnél ez az adat 44 ezer. Az Egyszer volt, hol nem volt második etapjával egy műsorsávban adtak magazinműsort, saját gyártású sorozatot, külföldi sorozatot, filmet és szórakoztató műsort is. A felvezető műsorai között volt az M1 Híradója, a Szeretettel Hollywoodból, az Újrakezdők Ócsán, koncertfelvétel, film és sport is. A részletes nézettséget a tovább mögött találjátok.

NezEVHNV.png

Teljes lakosság:

Átlag: 165 960 (4.74%)
Maximum: 257 795 (6.8%) (2x01)
Minimum: 80 842 (2.8%) (2x08)

Célközönség:

Átlag: 40 133 (3.11%)
Maximum: 72 236 (5.7%) (2x19)
Minimum: 12 049 (1.2%) (2x14)

Epizódnézettség:

2x01: 257 795 (5,7%) / 68 680 (4,1%)
2x02: 213 634 (4,5%) / 46 184 (2,6%)
2x03: 232 963 (5,0%) / 64 086 (3,5%)
2x04: 221 415 (4,7%) / 61 937 (3,3%)
2x05: 188 472 (3,9%) / 41 884 (2,2%)
2x06: 235 405 (4,8%) / 66 533 (3,5%)
2x07: 116 223 (4,7%) / 25 473 (3,0%)
2x08: 80 842 (4,1%) / 18 959 (2,7%)
2x09: 126 281 (5,3%) / 30 277 (3,5%)
2x10: 115 145 (4,8%) / 22 927 (2,7%)
2x11: 177 255 (5,3%) / 62 698 (5,3%)
2x12: 175 535 (5,3%) / 32 392 (2,8%)
2x13: 101 490 (4.3%) / 25 936 (3.2%)
2x14: 128 968 (4,1%) / 12 049 (1,2%)
2x15: 142 110 (4,1%) / 24 621 (2,0%)
2x16: 163 123 (4,9%) / 27 112 (2,4%)
2x17: 220 873 (6,8%) / 38 171 (3,4%)
2x18: 97 576 (2,8%) / 35 549 (2,7%)
2x19: 147 131 (4,0%) / 72 236 (5,7%)
2x20: 195 328 (5,6%) / 38 294 (3,1%)
2x21: 106 452 (3.9%) / 26 172 (2.5%)
2x22: 207 103 (5,7%) / 40 755 (3,0%)

Forrás: Nielsen Közönségmérés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása