A képregényrajongók biztos a tenyerüket dörzsölik, mivel kiadótól függetlenül, de elég sokat adaptáltak a kisképernyőre. Nem szuperhősös, de egyértelműen a legnézettebb képregény-feldolgozás a The Walking Dead, ami nyomtatott formában is sikeres. Azonban a legérdekesebb az az, hogy a szuperhősök történetét elmesélő képes újságok berobbantak az amerikai tévés piacra.
A The CW az Arrow-val nyitotta a sort, ami Magyarországon is népszerű volt, mi több a legjobb premier nézettséget hozta. Azonban az első szezon remek nézettsége után nem csak a második évad berendelése, de egy esetleges spinoff is szóba került a csatorna fejesei között. Ez a testvérsorozat pedig Flash karaktere köré épül, aki több Arrow-epizódban is szerepelni fog, köztük az új széria backdoor pilotjában. Azonban a csatorna szeretné a rajongókat megtartani és ezért Hourman főszereplésével még egy képregényes sorozatban gondolkodik.
Az idei televíziós szezon legnagyobb durranása kétség kívül a Marvel’s Agents of SHIELD volt, aminek a pilotja – amit a Bosszúállók rendezője Joss Whedon rendezett - az egyik legdrágább tévés epizódnak lett kikiáltva. A sorozat nézettsége viszont nem hozza azt, amit vártak tőle, de mivel blama lenne, ha a Marvel fizette/reklámozta sorozat bukna, ezért az ABC bekérte a teljes (huszonkét részes) első szezont. Az érdekesség még ehhez a sorozathoz, hogy az új Thor filmmel valamiféle crossover-t terveznek.
A Marvel pedig lehetőséget lát a filmek után a sorozatokban is, hiszen öt, tizenhárom részes széria berendelését jelentette be. Azonban ezek nem országos és nem is kábeles amerikai csatornákon kerülnek képernyőre, hanem a Netflix online videótékából sorozatgyártóvá avanzsált cég weboldalán. Az élőszereplő sorozatok közül az első Daredevil, a második Jessica Jones, a harmadik Iron Fist, a negyedik pedig Luke Cage főszereplésével készül. Az ötödik sorozat pedig a The Defenders, ami az előző négy széria lezárása lesz.
A Netflix nem kispályázik, mivel olyan sorozatokat csinált mint a Lilyhammer, a House of Cards, a Hemlock Grove, az Arrested Development negyedik évada vagy az Orange is the New Black. A különlegessége ezeknek a szériáknak az, hogy az összes elkészült epizódot a cég egyszerre tolja fel a honlapjára, ezzel pedig nem kis fejtörést okozva az országos és kábeles amerikai adóknak. Mivel ez lehet a következő generációs sorozatnézési szokás, ami ugyan eddig is jellemezte a tévénézőket (bevárni az epizódokat majd darálni), de azzal, hogy egy cég direktbe ezt csinálja nem csak a nézettségi versenyt dobja sutba, de át is alakíthatja a nézői szokásokat.
A képregény-feldolgozásokhoz annyit, hogy a csatornák sok olyan forgatókönyvet kérnek be az új szezonra, amik valamelyik képregényt adaptálják. A kérdés csak az, hogy nem csömörlenek-e meg a nézők ennyi szuper- vagy utcai hőstől, ha a mozikban és a televíziókban is ezt látják?