Reign - ajánló

2013. május 17. - Jasinka Ádám

 Ennél a sorozatnál valahogy elkerülte a figyelmem, hogy a főszereplő, I. Mária nem felnőtt, hanem tinilány. Na, ugye, mivel én írtam be a leírást, meg olvastam máshol is, passz, miért nem észleltem az információt. A várási fokot jócskán adtam neki, de az ajánlót látva, hát... Nem ilyenre számítottam, sötétre, komorra és a szokásos váras, kastélyos hangulatra. Ha tényleg ennyire tinidrámás lesz és az egész történelmi dolog csak álca, akkor nem érdekel. A tovább mögött hosszabb előzetest találtok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása