Anger Management – 2x04 – Mi van veled Charlie Sheen?

2013. április 19. - Jasinka Ádám

 Az elmúlt idők egyik legbotrányosabb színésze Charlie Sheen és nem is vitatnám el tőle az ügyei miatt azt, hogy az egyik legjobb sorozatszínésznek tartom. A Két pasi meg egy kicsi szerintem megsínylette a színész kilépését, ami inkább a minőségben, mintsem a nézettségben mutatkozik meg. Charlie Sheen a minap Conan O’Brien-nél járt és két csinos lány és egy tank társaságában vonult be a stúdióba. A színész pedig nem tétlenkedik, mivel bő kilencven részt kell legyártaniuk a stábbal az Anger Management-ből.

vlcsnap-2013-04-19-10h35m48s168.png

 A sorozat, na igen, az FX új vígjáték sorozatának első évada meglepetés volt. Jó, élvezhető humorú, zrikálós és beszólogatós részeket írtak a készítők és bíztam is egy legalább ugyanolyan jó folytatásban. Viszont sejteni lehetett, hogy hígulni fognak a poénok, de arra nem gondoltam, hogy ennyire közepes és unalmas részek is lesznek a második évadban.

vlcsnap-2013-04-19-10h38m18s153.png

 Az első rész abszolút nem tetszett. Talán párszor elmosolyodtam, de ennyi. És egy szitkomtól azért többet várok azon felül, hogy jó legyen az adott rész története és mellette vicces is legyen. A 2x01 pedig közepes történettel és szintén közepesen vicces humorral rendelkezett. Úgy álltam neki a következő három résznek, hogy ha nem tetszik, akkor kaszálom, ha viszont lesz egy rész, amire azt tudom mondani, hogy ez hozta az első évad humorát, akkor csak parkoló pályára kerül a sorozat. Hogy milyen lett? Két közepes részt és egy tényleg jó epizódot láttam.

vlcsnap-2013-04-19-10h37m12s14.png

 A 2x02 már tudta azt, amiért megszerettem ezt a sorozatot. Az pedig hab volt a tortán, hogy Martin Sheen visszatért, mint vendégszereplő, ugyanis ő volt a rész fénypontja, mind színészi játék, mind a humor terén. Ebben az epizódban valahogy a többieket is jobbnak éreztem. A 2x03 és 2x04 pedig klisés és unalmas részek voltak egy-két jó poénnal. Előbbin a csak mellékszereplőnek elpazarolt Amanda Bearse (Egy rém rendes család – Marcy), utóbbin pedig Martin Sheen újbóli visszatérése sem segített.

 A második részt ebből az évadból viszont ajánlom. Igazán kellemes és szórakoztató rész volt. A történetről annyit, hogy Charlie édesapja odaköltözik fiához és eljátssza, hogy Alzherimer-je van. Jó kis ökörségeket láthatunk az egykori elnöktől és remekül is hozza a figurát. Ebben a részben volt az, hogy a mellékszereplők is jobbak voltak, mint eddig. Pedig Charlie ex-feleségét alakító színésznőt nem szeretem, valahogy ő a legkevésbé vicces a sorozatban. Szóval ez a rész meglepően jó volt, úgyhogy lehet érdemes lenne nézni az Anger Management-et, de kevésnek érzem azt, hogy négy részből egy a jó.

Értékelés: De mivel úgy álltam neki, hogy ha egy részre is azt mondom, ez tetszik, akkor nem kaszálom. Az első évadban Charlie járt a börtönben a terápiás csoportjánál és hiányoltam is őket, amit most meg is kaptam, viszont lehet nem kellett volna. Nem volt vicces a jelenet. A második részt, ha nem nézem, amire úgy 6/10-et adok, akkor továbbra is közepes a sorozat.

5/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása