Go On - Matthew Perry négy rész után

2012. október 06. - Jasinka Ádám

 A Go On az egyik az általam megnézett idei szitkomok közül, ami a legjobban tetszik. Érdekes és mindenképpen szerethető. Nem igazi szitkom, inkább dramedy, de pont ezért jó. Nem sablonos és még friss. Lehet, hogy a hetedik évadban már unalmas lenne, de most tökéletes. A Ben and Kate is hasonló, drámás szitkom, viszont az nem tetszik, vicceset nem találtam benne. Az Animal Practice második részét nem láttam, nincs rá időm és nem is tetszett az első annyira, hogy megnézzem a további részeket. A The Neighbors hiába nem a legjobb, és nem közönségkedvenc jobban tetszik, mint a Ben and Kate. Úgyhogy ha becsúszik még egy-két idei új szitkom, akkor még változhat, de eddig a Go On az első és a The Neighbors a második. Persze a teljes listán nem ilyen első helyeken állnak, ez is megér egy posztot majd.

goon_1.png

 A Go On viszont nem engedett a minőségből. A poénok és az érzelmi szál is ugyanúgy megvan, mint az első részben. Kellemes és szórakoztató sorozat. A színészek jók, a karakterek szerethetőek és az írók is jól dolgoznak. A terápiás csoport egy jó terep, és be is játszák ezt a teret, hiszen a terápiás csoportnak együtt és tagoknak külön is jelentős szerepe van.

goon3_1.png

 Ryan King (Matthew Perry) érzelmi problémája, emberekkel való kapcsolata és régi valamint új éne közötti különbségek hasúlyosak. De a drámázás nem annyira nyomulós, ha egy-egy komolyabb emberi probléma, vagy érzés kerül középpontba azt többnyire nem viszik el a sírásig, csak éreztetik a súlyát. Könnyed, vicces megoldások születnek, mindenképpen személyiségformáló gondolatok. Mondjuk ezt bele kellett látni.

 A sorozat szimplán annak is jó, ha van az embernek pár perce és valami vicceset szeretne látni, de nem káromkodást, és vagy obszcén jeleneteket. Annak is megvan a helye és ideje. Az előző bejegyzésben, amiben a sorozatról írtam, egy közepesnél jobb pontszámot adtam, hiszen az első két rész nagyon jó volt. Sírva nevetős. A mostani részek viszont nem ennyire nevetősek, inkább szerethetőek. Nem tudok más szót rá, megkedveltem a sorozatot és a karaktereket. De valahogy azt érzem, a felnevetős poénok kevesebbek voltak.

goon2_1.png

Értékelés: Az idei újoncok egyik legjobb szitkomja. Kellemes, mosolygós, könnyed humor. Együttérzős pillanatok és jól időzített mimika. Jól összerakott, megírt sorozat. Nem az a hű de jó, amit megnézek akárhányszor, viszont valamiért nézem, behúz és érdekel. Matthew Perry jól választott.

7/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.10.06. 12:16:49

Bizony, nagyon jó kis sorozat, a cikk végén az értékelés mindent elmond. :-)

2012.10.06. 12:57:53

Szerintem is a legjobb. nagyon el vannak találva az arányok és kifejezetten emberi pillanatok vannak (kicsit a Scrubshoz lehet hasonlítani az élményt). Nekem a The Neighbors nagyon nem jött be, szerintem pocsék volt a pilot, a Ben and Kate viszont nézhető volt. A Guys with Kidset sok helyen lehúzzák, de az is bőven fogyasztható.

Kepan 2012.10.06. 14:18:27

Azt vettem észre, hogy elkezdtem nézni, aztán baromi hamar vége lett az epizódnak. Az idő gyakorlatilag gyorsan eltelik, pedig ugyanúgy 20 perc mint a társai. Jó sorozat és remélem nem kaszálják el. Perry karaktere nagyon el van találva - igaz néha észreveszek 1-2 Jóbarátokbeli hasonlóságot, de kit érdekel, ebben jó.

zaphodbeeb 2012.10.06. 14:45:37

Mazsolázom én is az új sorozatokat, ez nekem is bejött.

Jasinka Ádám 2012.10.06. 14:52:30

@Kepan: Az első évadot berendelte az NBC, a The New Normal és a Revolution mellé.

kaamir 2012.10.06. 15:02:35

Szerintem Perry-nek nem igazán áll jól ez a szomorú bohóc szerep (amit már a Jóbarátok végén is erőltetett). Nem tud igazán kijönni így az ő humora, nincsenek nagy pillanatai. És hát az írók sem állnak a helyzet magaslatán, mert a dramedy nagyon nehéz műfaj. Egyelőre nem találják azt a határvonalat, ahol a vicc drámai és a dráma vicces.

innovation 2012.10.06. 16:27:19

Nálam bejött. Van néha kisebb zavaró rész benne, de összességében jó. Tényleg hamar elrepült az a 20 perc. A mellékkarakterek sem erőltetettek és csak időhúzásnak vannak. Perry hozza a - szerintem - tőle elvárt dolgokat. Nem is kell több...
Remélem, megmarad ilyennek! Hajrá!
süti beállítások módosítása