New Girl - zseniális új szitkom

2012. augusztus 23. - Jasinka Ádám

 Kicsit lemaradtam a tavaly őszi televíziós szezonról, mondhatni bepróbáltam pár darab újdonságot. A 2 Broke Girls jól sült el, tetszett, végignéztem és lesz második évada is. A Last Man Standing, ami nem titkon a Home Improvement (Házi Barkács) újragondolása, csak most lányokkal annyira nem fogott meg, pár rész után kiszálltam, az újranézésből is. A GCB volt az egyetlen dráma, amit végignéztem, bár kellett hozzá az is, hogy a mid-seasonban induljon el és ne kapjon berendelést a második évadra. A Touch is dráma volt, bár epizódikus, de belőle csak négy részt láttam, utána pedig gyűltek az epizódok. A második évadot megkapta és ha lesz egyszer kedvem folytatom. Voltak még próbálkozásaim más sorozatokkal, de azok nem tudtak lekötni. A híd, amiről tegnap írtam egy jó sorozat és csak ajánlani tudom, de néhol kicsit gusztustalan volt, ezért nem is nézem tovább.

newgirl5.png

 A New Girl azonban vidám és könnyed. Nagyon jó kritikákat olvastam róla és egyértelműen a legjobb újonc szitkomnak lett beállítva. Én azonban eddig úgy gondoltam, hogy ezt a címet a 2 Broke Girls érdemli meg. Most azonban nem tudom ezt egyértelműen kijelenteni. A New Girl egyszerűen elképesztő, persze azért ne essünk át a ló másik oldalára.

newgirl4.png

  • And four...
  • Your hair is on fire.

 A felállás az, hogy három srác felad egy hirdetést, hogy lakótársat keresnek. Ez pedig kapóra jön Jess-nek (Zoey Deschanel-nek), aki rájött, hogy élettársa megcsalja, ezért elköltözik közös otthonukból. A három srác; Nick (Jake M. Johnson), Schmidt (Max Greenfield) és Winston (Lamorne Morris), bár Winston az első részben nincs benne, a másodikban érkezik vissza Lettországból. Jess barátnője egy modell, Cece (Hannah Simone), akinek feltűnése a lakásban kissé lefoglalja a fiúkat. A kritikákban és hozzászólásokban sokan Schmidt-et kedvelik, de nekem egyelőre nem annyira szimpatikus. Sokkal jobb, és jobban is kedvelem Nick-et. Az vitathatatlan, hogy Schmidt-nek írják a néhol kínos és sokszor hülye helyzeteket, de annyira nem tetszik. De nagyjából ennyi a negatívum a sorozattal kapcsolatban, hogy a színészt egy kissé nem tudom elviselni. Ez pedig az én véleményem, ami a sorozat humorán nem változtat.

 Az alaptörténet ez nagyjából, ebből indulnak aztán ki a szálak. Az első rész az alaptörténetről szólt és megismerkedtünk a szereplőkkel, ki milyen típus, és miért tart ott, ahol. Nick hat hónapja szakított a barátnőjével, de nem tudja, miért. Schmidt pedig nőcsábász és lökött egy fazon.

newgirl2.png

 A második rész egy fokkal jobb volt, mint az első, de így is magasan van a színvonal mércéje. Nagyon jók a poénok, vannak sírva röhögősök, apró, elejtett poénok, jelzések és minden, ami kell. Annyira jól fel van építve egy-egy rész, hogy belekötni is nehéz lenne, nem is szeretnék.

newgirl7.png

  • She looks like Helena Bonham Carter.

Értékelés: Nyáron pont jó egy ilyen sorozatot nézni, pörgősek a részek, vagyis az első kettő, amit láttam belőle. Húsz perc nagyjából egy-egy részre teljesen vállalható és nem időpazarlás. Szerencsére nincsenek bezárva a négy fal közé a szereplők, ki is mozdulnak. Mostanában úgy is kerestem egy jó szitkomot, mivel a Modern Család harmadik évadának végére értem és a Két pasi meg egy kicsi ismétlések nem voltak annyira jók, mint gondoltam. Jó a hatodik évad, de megkopott már az az érzés, amit régen érzetem a széria iránt. Az Anger Management jó, semmi gond nincs vele. Hacsak az nem, hogy a héten lesz az első évad utolsó része. A folytatás, hogy mikor lesz, nem tudom, az is kérdéses, hogy lesz-e. Mindenesetre a New Girl nagyon jó. Felteszem a szokásos kérdést, nem tudom miért nem néztem eddig bele?

8/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása