Dupla epizóddal kezd a Dallas

2012. augusztus 14. - Jasinka Ádám

 Már egy ideje lehet tudni az új Dallas premier időpontját, csak én voltam az, aki a Dallas szó fölött átsiklott. Most azonban egy másik cikk hatására átnéztem a műsorokat, és tényleg ott van a Dallas. Nem tudom mit csináltam, amikor először átnéztem az őszi műsorrendet.

 A lényeg, hogy megvan. Az új Dallast az RTL Klub úgy reklámozza, hogy RTL Klub-os arcok (Erős Antónia, Lilu, Véber István, Sebestyén Balázs, Szellő István, Gönczi Gábor...) elmondanak egy kis riportot vagy a Híradóban, vagy a Fókuszban, esetleg a Reflektorban. Emellett három kilenc másodperces kivágott jelenet is megy promó képpen az az ajánlók között, nyújtva ízelítőt a szinkronból.

 A permier dátum tehát augusztus 29. 21:00. Az első két részt adja le a csatorna a visszatérő Doktor House és Született feleségek ellen. Hiszen a két Dallas rész kétszer negyven perc, azaz annyi, mint a két TV2-s sorozat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása