Szinkroninfó: Újabb Agatha Christie-adaptáció érkezik magyarul (frissítve!)

2016. augusztus 12. - Jasinka Ádám

 A Duna TV őszének kínálatáról és premierjeiről hamarosan részletesebben is beszámolunk majd, ezzel a hírrel viszont nem igazán szerettem volna sokáig várni; a Tíz kicsi katona után idén ugyanis újabb sorozat érkezik a krimi királynőjének tollából, ezúttal viszont nem kábelre, hanem országos adóra. A hat részes Tommy és Tuppence forró nyomon (Partners in Crime) főszereplője a címben is szereplő Beresford házaspár, akik már a széria első részével nyakig belecsöppennek egy hidegháborús kémhistóriába és Agatha Christie-től megszokott módon, külsősként segítik a rendőrség munkáját.

 A sorozat premierje szeptember 4-én lesz a Duna TV-n, a két főszereplőt, Jessica Raine-t és David Walliamst Kiss Virág és Szabó Sipos Barnabás szólaltatja majd meg, mellettük pedig hallhatjuk még James Fleet hangjaként Forgács Gábort, valamint Renácz Zoltánt, aki Matthew Steer-nek kölcsönzi a hangját. A magyar szöveget Barabás Orsolya és Gáspár Bence írja, a szinkront pedig Kiss Virág rendezi.

tommyestuppenceszinkron.jpg

További premier infókért kattints ide és böngészd át a Premiernaptárt.

A kép forrása: search.live.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serrin 2016.09.07. 15:31:13

Ebből láttam egyet, de inkább nem néznék belőle többet. Inkább az eredeti történetek.

Jasinka Ádám 2016.09.07. 15:36:29

@Serrin: Imádom (imádtam) a Suchet-s Poirot-kat, de pár éve beleolvastam, azt hiszem Az Ackroyd-gyilkosságba, le sem tudtam tenni és magával is rántott egy huzamban még kettő vagy három Poirot-történetet. Zseniálisak a regények, de azért van egy-két sorozat(rész), amely világklasszis. A legutóbbi Tíz kicsi katona (néger, indián) feldolgozás, amit a BBC készített, az úgy magával ragadott, hogy bár ismertem a történetet, teljesen olyan nézővé váltam, mint aki nem is tudja, mi a végső csavar.
süti beállítások módosítása