Bagi-Nacsa - Összegyűjtött vendégek a Szálkából

2012. július 15. - Jasinka Ádám

 Kicsit elmértem a feladat időigényét, amikor úgy gondoltam, jó lenne az összes eddig átbaginacsásított celebet, ismert embert összegyűjteni. Amikor felidéztem magamban, hogy Bagi-Nacsáéknak nem a Szálka az első műsora, és nem is a második, úgy döntöttem koncentrálok inkább csak a most futó évadra. Azonban a durván tizenkétszer 50 perceket végignézni és kivagdosni a képeket, nem mellesleg ide feltölteni, túl soknak bizonyult. Redukáltam a mennyiséget és abban állapodtam meg magammal, hogy elegenedő csak az utolsó, meghívott sztár paródiáit összegyűjteni. Videót csak az mellé tudtam tenni, amiről volt fenn a YouTube-on kivágott részlet.

 Felállítottam őket egy sorrendben, nekem hogyan tetszettek és mennyire fedik a valóságot, kezdjük a legelsővel, a nekem legkevésbé tetszővel.

Kovács "Kokó" István

bn_ki.PNG

Győrfi Pál

bn_gyp.PNG

Mága Zoltán

bn_gz.PNG

Ernyey Béla

bn_eb.PNG

Király L. Norbi

bn_kln.PNG

Szente Vajk

bn_szv.PNG

Tóth Gabi (sajnos erről nincs fenn videó, mármint csak az utolsó pár percről, de valami brutál: MTV Videótár)

bn_tg.PNG

Wolf Kati

bn_wk.PNG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása