Szinkronkvíz - Arcot a hanghoz! 2.

2015. november 28. - Jasinka Ádám

 A Szinkronkvíz első fordulója meglepetésemre és legnagyobb örömömre elég népszerű lett, így lelkesen vetettem bele magam az újabb feladvány, az Arcot a hanghoz! kvíz második körének összeállításába. Miközben kutattam a népszerű, szinkronizáló színészeket azt a felismerést kellett magamban megtennem, hogy bizony hiába gyűjtöttem ki már 80 nevet, még mindig tetemes mennyiségű azok száma, akiket közel nap mint nap hallunk a tévében, vagy a legnagyobb mozisikerek magyar változataiban. Illetve azt is konstatáltam, hogy sajnos vannak olyan színészek, akiket mostanában nagyon ritkán hallani, pedig tehetségesek és zseniálisan jó hangjuk van.

szinkronkvizcikkfejlec.png

 A kvíz második fordulójában egy picit talán nehezebb feladatotok lesz, mint az elsőben, ugyanis beletettem pár olyan színészt is a listába, akiknek az arcát legfőképp csak a színházban láthatjuk, hiszen sorozatokban, filmekben nem gyakran kapnak szerepet, ellenben a hangjukat szerintem nagyon is sokan ismerhetik. Az Arcot a hanghoz! 2-ben újabb 40 színész arcát kell szemügyre vennetek és a megadott nevekből kiválasztanotok azt, akit szerintetek a fotó ábrázol. Jó játékot!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása