A konyhafőnök Junior - 1x01: Ez a frissesség hiányzott a felnőtt verzióból

2015. november 10. - Jasinka Ádám

 Az RTL Klub főzős realityjének első két évadát néztem, sőt, a legelső szezonnak a rajongója is voltam és ki nem hagytam volna akár egyetlen részt sem belőle. A második korrekt volt, izgalmas, de a lelkesedésem már alább hagyott és a harmadik évad, amely bár parádés nézettséget hozott ismételten az RTL Klub konyhájára, már sajnos kevésbé tudott a tévéképernyő elé szögezni és az első epizódot és pár kapcsolgatás közben elkapott jelenetet leszámítva nem igazán követtem a mostani eseményeket.

vlcsnap-2015-11-10-18h38m47s108.png

 A konyhafőnök Juniorra a felnőtt verziótól függetlenül (vagy pont amiatt) neveztem be és nem bántam meg, mivel a gyerekek rendkívül édesek, a hangulat és a díszlet nagyon klassz, a zsűri pedig abszolút nem volt negédes, pont annyira voltak kedvesek és segítőkészek, amennyire ezt szerintem a műsor megkívánta.

 A zsűri döbbenetes rutinnal hozza le immáron negyedszerre ezt a formátumot és az sem zökkentette ki őket a nézők által jól megszokott szerepükből, hogy most nem felnőttek, hanem 8 és 13 év közötti gyerekek álltak előttük. Az első adásból persze nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, de drámai ételkidobás, tányérátrendezés vagy nagyon kemény kritikák nem voltak és szerintem nem is lesznek és őszintén megmondom, nem is hiányoznának. Ebbe a cuki, aranyos és kedves hangulatba nem illene bele.

vlcsnap-2015-11-10-18h39m01s237.png

 Az ételekről persze mondtak kritikákat, bár ahogy őket is, engem is meglepett az, hogy milyen jól főztek a gyerekek és milyen ügyesen mozogtak a konyhában. Az első körben a kedvenc ételek kivétel nélkül mindenkinek jól sikerültek és láttam egy-két olyan receptet, ötletet, ami kifejezetten megtetszett és még nem is hallottam róla. A felnőtt verzióval ellentétben itt az első feladat után előnyt nem egy, hanem három játékos kapott, akiknek az volt a jutalma, hogy a második fordulóban a feladathoz megkapták kimérve a cupcake és a díszítő krém összetevőit.

vlcsnap-2015-11-10-18h37m49s13.png

 Ugyanis a második körös feladat három különböző cupcake elkészítése volt, ami okozott némi galibát a gyerekek számára. Az olyan hibákat mint, hogy liszt helyett kristálycukrot porcukrot tett valaki a tésztába, vagy hogy a forró karamellt műanyag tányérba öntötte a felnőtt változatban cikinek mondtam volna, de itt sokkal inkább aranyos volt az, ahogy a gyerekek felismerték, hogy hibáztak. A pláne pedig az volt, hogy nem dobták be a törülközőt, hanem harmadjára is nekifutottak az elkészítésnek.

 A konyhafőnök Junior abban különbözik még a felnőtt formátumtól, hogy ha jól értem a szabályt, akkor nincs napi kieső versenyző, bár a lebonyolítás még nem tiszta annyira. A műsor első adása szerintem nagyon érdekes és szórakoztató volt, egy percre sem untam és pont ez a frissesség, ez az üdítően ható hangulat volt az, ami hiányzott picit az idei felnőtt szezonból. A konyhafőnök Juniort nézve garantáltan nem lesz rosszkedved.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása