Arrested Development – 1x01

2013. április 12. - Jasinka Ádám

 A sok dicséret miatt újra esélyt adok a sorozatnak, hogy győzzön meg, én voltam rossz passzban és ezért nem tetszett az amúgy zseniális humorú Arrested Development. Az első részt megnézve nem tudom kijelenteni, hogy az én hibám volt, hogy nem tetszett eddig a sorozat, viszont az biztos, hogy nem voltam ráhangolódva a humorára.

vlcsnap-2013-04-11-13h55m26s134.png

"Nyílván ez a kék rész itt a szárazföld..."

 Miről szól a sorozat? Egy hülye családról, akik tényleg valamilyen fokon, de nem normálisak. A családfő, akinek van egy ingatlanos cége, ami nem pont törvényesen működött, börtönbe kerül. A vezetést pedig nem a legnormálisabb, sőt az egyetlen normálisnak tűnő fia kapja meg, hanem a felesége. De a céget csak úgy tudják megmenteni, ha az a fiú lesz a vezető. Na, erről szól az első rész megfűszerezve ökörségekkel és bolond szereplőkkel.

vlcsnap-2013-04-11-13h00m22s126.png

 Alánevetés nem volt, ez mondjuk tetszett, meg az arcok, amiket a szereplők vágnak, főleg a főszereplő fiú, Michael Bluth édesanyja. Úgyhogy azt kell, mondjam, nem tűnik olyan rossznak, idegesítőnek és erőltetettnek a sorozat, mint régen, mikor a Comedy Central-on belekapcsoltam. Viszont nem tudom egyértelműen leírni, hogy tetszik-e, amit látok.

vlcsnap-2013-04-11-13h59m57s49.png

 A sok szereplő és az írók mellett szól az is, hogy nem volt kavalkád az első rész. A történettel is megismertettek, de nem szájbarágósan és nem klisésen, szóval a minőségre nem lehet gond. Viszont a humora és az epizód felépítése már nem szokványos. Az időben ugrálást meg lehet szokni, a szereplőket viszont nem biztos. Idegesítő karakterek nincsenek (még), de olyan, akit a színész miatt nem szeretek, már így egy rész után az Michael Bluth fia, George Michael Bluth.

 Az Arrested Development imádatát nem értem. Nálam pont azok hiányoznak a sorozatból, amik miatt megkedvelném és pont azokból van sok, amik miatt azonnal elkapcsolom. Azt elismerem, hogy volt az első részben, ami tetszett és vicces volt, viszont közepes jelenetek és unalmas dialógusok is voltak, amik miatt nem érte megnézni a részt, ha azt nézem, szórakozni akartam.

Értékelés: A minőség és a poénok is lehet javulni fognak, sőt lehet a leggyengébb részt láttam, de nem tetszik a sorozat. Az igaz, hogy a régi elképzeléseimhez és a Comedy Central-on látott részekhez képest jobban tetszik, az én ízlésem is kupálódhatott, viszont ez nem nekem való sorozat. A karaktereken múlik az, hogy nézném-e szerintem, akinek bejönnek a bolond, különböző személyek, annak tetszhet, de nekem egyik se kedvelhető annyira.

5/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása