Ilyen lenne a Szulejmán, ha nem lennének reklámok

2015. március 18. - Jasinka Ádám

 A reklámokat sokan feleslegesnek, de legfőképp idegesítőnek és zavarónak tartják, én is szoktam bosszankodni amiatt, hogy egy durván negyven-ötven perces epizód nem csak, hogy hosszabb, mint a rendes játékidő, de a történetet is meg-megzavarja a reklámblokk. Azt viszont már kevesebben tudják vagy kevesebb embert foglalkoztat, hogy ha nem lennének reklámok, akkor sokkal kevesebb tartalom lenne ingyen, mivel valamiből elő kell teremteni a gyártás vagy épp a szinkron árát.

 Az persze már más kérdés, hogy a mostani tévézési lehetőségek se a legjobbak és bőven lehetne rajtuk mit alakítani, ugyanis sok olyan tévécsatornáért is fizet az ember, amit nagyon ritkán vagy egyáltalán nem is néz, így pedig nem is tűnik olyan vészesnek mondjuk egy HBO előfizetés, ami nem csak reklámmentes, sokszor minőségi tartalmat, de egy pöpec online videótárat is magába foglal.

 A reklámok létjogosultságával kapcsolatban készített az RTL Klub és a TV2 is videókat, amikben ezt a kérdéskört világítják meg, mintegy a nézők szájába rágva, ha nincs reklám, nincs a kedvenc műsorod sem. Az ajánlók közül a Szulejmán című sorozaté lett az egyik legjobb és a szinkron miatt érdekes is, hiszen nem csak magát a sorozatot köszönhetjük részben a reklámokból összejött pénznek, hanem a hozzá készült magyar változatot is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.