Egyre több néző köt alkut Gundel Takács Gáborral

2017. szeptember 11. - Jasinka Ádám

Augusztus 28-án elindult az idei hazai tévés szezon és bár sejthető volt, hogy a több mint tíz éves szünet után a TV2-re visszatérő Áll az alkut szeretni fogják a nézők, arra talán csak kevesen számítottak, hogy már a második adáshetén átalakítja az eddig megingathatatlan erőviszonyokat.

alkunezettseg3.png

Akár azzal a frappáns fordulattal is élhetnénk, hogy az RTL Klub nézőinél is áll az alku, hiszen míg az Éjjel-Nappal Budapest fokozatosan veszti a nézőit, a TV2 vetélkedője gyűjti a közönségét. Azonban azt nem tudjuk, hogy pontosan hányan is kapcsoltak a budapesti fiatalokról a táskanyitogatásra, de látványos a tendencia és a múlt héten olyan történt, amire rég volt példa.

A TV2 megverte már teljes lakosságban az RTL Klubot, elég csak a nyár végi Pénzt vagy éveket!-re gondolni. Gundel Takács Gábor azonban emelte a tétet, és a múlt héten nem csak, hogy minden nap több nézőt vonzott a képernyők elé mint a budapesti fiatalság, de az RTL-nek fontos 18-49 évesek körében is legyőzte őket. Ráadásul két nap, csütörtök és péntek este. A grafikonokért kattintsatok a Továbbra.

Az Áll az Alku ötből háromszor teljesített a célközönségnél a csatornaátlag felett, míg az Éjjel-Nappal Budapest mindössze csak egyszer tudta megjavítani az RTL 18-49-ben mért esti átlagát.

alkunezettseg1.png

alkunezettseg2.png

Forrás: RTL Klub
Fotó: Gundel Takács Gáborról: Schumy Csaba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2017.09.11. 15:55:47

Ennek már tényleg örülhet a TV2, ráadásul régen voltak már ennyire közel főműsoridőben az RTL-hez a célközönségnél.