Nézettség (23. hét)

2012. június 13. - Jasinka Ádám

 Elsőre sokkolt, hogy az m1 és m2 mennyit hasított a Formula 1-gyel és a még zajló (hajaj) futball Európa Bajnoksággal. A TV2 befürdött A szépségkirálynővel, amely csak arra volt jó, hogy teljes lakosségban elverje pár ezerrel az RTL Klub-os Maverick-et, viszont célcsoportban kikapjon tőle. A szépségkirálynő azonban elvérzett (kétes értelmű pár szó lett), hiszen a Lengyelország-Ukrajna mérkőzésre 1M-an voltak kíváncsiak otthon ülve. A hét legnézettebb sorozata teljes lakosságban a CSI: Miami, célközönségnél A mentalista lett. Felszívta magát a Barátok Közt és első helyet hozó 1M 500 ezer embert szedett a tévék elé. Most pedig részletesebben.

 A hét legnézettebb filmje Az utolsó gyémántrablás lett, amit a Titanic 2 és a Tiszta játszma követ. Ezek mind az RTL Klubon mentek, a konckurencia a negyedik helyet kapta el a Rumlis vakációval. Érdekes, hogy az RTL beújított pár Asylum filmet, és azokat próbálja adagolni a nézőknek, akik úgy látszik vevők rá, vagyis a Titanic 2-re azok voltak. ellenben a korábbi Megapiranha és Oriáscápás filmekre. Az Asylum egyébként menedékhelyet, elmegyógyintézetet jelent magyarul, azt hiszem nem kell több magyarázat arra, milyen low-budget filmeket gyártnak. IMDb-n kemény 1.8 pontja van a Titanic 2-nek.

Az utolsó gyémántrablás: 844 047 (17,7% SHR), 18-49: 301 532 (15,9% SHR)
Titanic 2: 765 222 (21,8% SHR), 18-49: 354 108 (22,5% SHR)
Tiszta játszma: 759 825 (22,1% SHR), 18-49: 336 937 (21,8% SHR)
Rumlis vakáció: 718 547 (15,0% SHR), 18-49: 304 905 (16,0% SHR)
Maverick: 654 427 (15,8% SHR), 18-49: 278 724 (17,8% SHR)
Derült égből Polly: 565 215 (13,3% SHR), 18-49: 283 293 (16,3% SHR)
Az ördög maga: 549 270 (14,4% SHR), 18-49: 218 874 (13,5% SHR)

 A hét inkább a sorozatoknak kedvezett; a Barátok Közt megerősödött, a Jóban Rosszban elbukta a hirtelen megnőtt nézőszámát, így meg se közelítette a Barátok Köztöt, sőt. Bár ehhez az is kellett, hogy a Jóban Rosszban egy részre redukálódjon. Mindenesetre 1M 300 ezres átlagot hozott az RTL Klub szériája. Az elmúlt két hét nyertese a CSI: Miami, ami a Megasztár ellen se volt gyenge (átlag 800-900 ezret hozott), de most, hogy nincs ellenfele (többnyire a TV2-n film megy) megtáltosodott. Sőt, most úgy hozott pénteken itthon évadmaximumot, hogy az m1-en ment mérkőzés ellene (Oroszország - Csehország). Horatio-ék pedig nem mennek nyári szünetre, az RTL Klub A mentalistával és több más eddig rejtegetett sorozattal támad a nyárra. A mentalista, ha már szóba hoztam, durva, brutáls, eszement és áhh évadfináléval búcsúzott a harmadik évadtól. A dupla szezonzáró első része majdnem 1M-re hozta magát, ami szép. Kíváncsi leszek mennyit hoz a tényleg, harmadik évad utolsó része. Sőt, 2012. 06. 19., fontos dátum, hiszen évad premier, nem csak az RTL Klub-on, hanem Magyarországon is.

Miami helyszínelők: 1 118 106 (26,3% SHR), 18-49: 421 274 (24,2% SHR)
A mentalista: 955 511 (23,1% SHR), 18-49: 389 466 (22,0% SHR)
NCIS - Tengerészeti helyszínelők: 861 169 (19,9% SHR), 18-49: 321 163 (22,9% SHR)
Gyilkos elmék: 713 331 (24,1% SHR), 18-49: 320 729 (19,4% SHR)
Dr. Csont: 708 657 (17,9% SHR), 18-49: 286 173 (16,4% SHR)

 A saját gyártást tekintve mindkét csatorna gyengélkedett a héten. Igaz az Aktív most először tudott a tavaszi műsorrendben győzni, hiszen mind az 1 perc és nyersz!, mind A széf és mind A gyanú árnyékában-nak az áldozatául esett, és legyengült, most azonban a Castle nem ellenfél számára. A Tények is és a Híradó is gyengélkedik, bár előbbi azért átlagban hozza az 1M körüli értéket. A Fókusz fénye is megkopott, de tudott villantani egy 1M fölötti számot. Az m1 most három műsorral (Formula 1, futball EB, és Híradó Este van rajta mind a két listán, ami szép, hiszen csak a teljes lakosság körében tudott nézőket szerezni, most viszont a 18-49-es korosztályból is halászott bőszen. Mondom ezt annak ellenére, hogy a Formula 1 (imádom), de unalmas, unalmassá vált, egyszerűen nincs miért izgulni benne, nem történik semmi jószerével 2-3 éve.

 Viszont, ha azt nézzük az m1 tarol az EB-vel. Nem igazán az RTL Klub - TV2 párostól vesz el nézőket, hanem a kisebb (Cool, Viasat3, Film+) csatornáktól csen nézőket. Két hétig még az m1-en lesz a szemünk, már akinek, én csak belekapcsolgatok, viszont ha van eszük, mérkőzés előtt, félidőben, mérkőzés után, mindenhova a saját műsoraik promóját teszik be, ugyanis ekkora reklámot az m1 idén csak az Olimpiával fog kapni, utána pedig a saját lábán kell megállni, ami, mint ahogy eddig láttuk nem nagyon sikerült. De hajrá.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.