Szinkronpillanatok - Németh Kriszta fotói

2016. szeptember 18. - Jasinka Ádám

 Aki a színészi pályán - akár színpadon, akár filmben, akár a szinkronban - érvényesülni tud, az nem ritkán más művészeti ágban is meg tudja mutatni a tehetségét. A színművészethez, és főként a szinkronhoz talán az éneklés áll a legközelebb, azonban a magyar színészek nem csak a hangjukon keresztül tudnak kibontakozni, és mondhatnám kevésbé szépen megfogalmazva azt is, hogy nem csak hangból állnak. Van köztük például aki fest, aki előadásokat ír és rendez, aki valamilyen hangszeren játszik, vagy éppen olyan, aki előszeretettel használja a fényképezőgépét.

cikkfejlec.jpg

 Németh Kriszta hangját felsorolni is sok hány filmben és sorozatban hallhattuk és hallhatjuk mind a mai napig. Hogy csak az utóbbi időből mazsolázzak (és persze hogy a kedvenceimet felsoroljam) meg kell említenem A férjem védelmébent, ahol hét évadon keresztül szinkronizálta gyönyörű játékkal Alicia Florrick-ot, a maga köré egyre vastagabb falat felhúzó "jó feleséget", valamint az Alkalmit, ahol egy Alicia-hoz képest sokkal nyitottabb, de néha ugyanolyan, ha nem jóval bizonytalanabb, mondhatjuk hogy magánéleti válságából csak a második évadra kimászó pszichiátert szólaltat meg nem kevésbé lenyűgöző, szerethető módon.

 Németh Kriszta fotóiból készült már kiállítás, legutóbb nem is olyan régen Óbudán, azonban "szinkronos" képeit most először mutatták be együtt, egyszerre, az Őszköszöntő Fesztiválon, Újbudán, a Karinthy Színház sátrában. A színésznővel egy éve készítettünk hosszabb interjút, akkor mesélt nekünk többek között arról, hogyan is szeretett bele a fotózásba:

Az egyik legjobb barátom portré- és műtermi fotózással foglalkozik és annak idején ő adta a kezembe az első komolyabb gépet. Nagyon sokáig fotózgattam Prakticával, aztán vettem egy Nikont, mert mindenki azt mondta, hogy az mennyire jó, de nekem annyira nem jött be, el is adtam. Megpróbáltam digitális géppel fotózni, de rájöttem, hogy az nem az én világom. Aztán végre, húsz éves sóvárgás után megvettem a Rolleiflex-szet, amire tényleg nagyon vágytam már, és azóta foglalkozom a fotózással komolyabban.

 A színésznő egy ideje már nem csak Óbudát, hanem kollégáit is fotózza, ezekből a képekből találtok egy csokorra valót, ha a TOVÁBB-ra kattintotok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása