Játék határok nélkül - az új évad

2015. január 20. - Jasinka Ádám

 A köztévére visszatért a kilencvenes évek egyik, ha nem a legsikeresebb és legkedveltebb vetélkedője, az országhatárokat átlépő, vicces és néha magát a játékot is igencsak megnehezítő jelmezeiről és bolondos feladatairól is ismert Játék határok nélkül. Azt azonban érdemes rögtön az elején leszögezni, hogy ez nem az a műsor, amit régen adott a köztévé, ugyanis annak a jogait nem lehetett megszerezni, így egy másik, ám lényegében ugyanolyan formátum megvásárlásával hozták vissza sokak kedvenc műsorát.

vlcsnap-2015-01-20-09h11m12s250.png

 Az új évad, aminek őszintén megmondom, direkt nem adtam számozást, mivel nem tudom, hogy lényegében ez hányadik is a sorban, de mivel nem az eredeti sorozat folytatása, ezért nyugodtan lehetne az első is, mivel tényleg az. A lényegen ez viszont nem változtat, mégpedig azon, hogy ez a tizenhárom epizód bizony nagyon jó szórakozást nyújtott és az ilyen műsorokat én sokáig el tudnám nézni.

vlcsnap-2015-01-20-09h14m49s124.png

 Az első adáshoz picit előítéletesen kezdtem neki, mivel a bika nem csak, hogy túl veszélyesnek tűnt, hanem picit idegennek is hatott attól a képtől, hangulattól, amit az eredeti műsortól megszoktam, vagyis, amilyen kép az eredeti műsorról kialakult. Az igazsághoz ugyanis az is hozzátartozik, hogy a régi Játék határok nélkülből én csak az M3-on láttam ismétléseket, még csak nem is teljes adásokat. A hangulata és az az értékrend, amit ezek alapján szerintem képviselt, kicsit eltért attól, amit ez az új évad hozott. Ez azonban csak az első adásban volt furcsa, utána kifejezetten élveztem a veszélyesebb, több izgalomfaktorral járó, sokszor szerencsefüggő (vagy bikafüggő?) játékokat.

vlcsnap-2015-01-20-09h11m22s88.png

 A köztévénél nagyon jól oldották meg a feladatot, az egy és negyed órás adások tökéletesen megfeleltek a szórakoztatásra, arra, hogy a nézők kikapcsolódjanak, nevessenek. A tizenhárom adásba persze becsúszott egy-két unalmasabb, kevésbé humoros is, sokszor voltak laposabb játékok, de összességében mégis jó szájízzel gondolok erre az új évadra.

 Az egészről azonban egy-két kritikát így is meg lehet fogalmazni, ugyanis az kifejezetten nem tetszett, hogy az első öt adás után ismételni kezdték a feladatokat, konkrétan újra megcsináltatták a játékosokkal, minimális változtatással az első öt adás feladatait. Emiatt húztam kicsit a számat és tényleg kellett egy kis idő, míg újra szórakoztató tudott lenni a műsor, de szerencsére egy-két adás, jobban mondva játék után ugyanúgy lehetett nevetni a már látott feladatokon, mint ha akkor látnánk először.

vlcsnap-2015-01-20-09h16m31s114.png

 Az elődöntőre és a döntőre viszont újítottak és bár itt is belefért egy-két már megcsináltatott játék továbbgondolása, mégis így, variálva könnyedebben fogadtam azt, hogy vélhetően a költségvetés és a sok vicces, végre is hajtható feladat kitalálása sok kreatív energiát igényel.

 A Játék határok nélkül új évadának egyik talán legjobb megoldása Gundel Takács Gábor narrálása volt, aki most nem helyi műsorvezetőként, a játékok bemutatójaként volt részese a műsornak, hanem a tőle megszokott és a hozzá legközelebb álló feladatkörben dolgozott, azaz kommentátorként. Sokan nem kedvelik az ő stílusát, de én nagyon jókat nevettem a poénjain és nem egyszer vele együtt röhögtem fel a játékosok ügyetlenkedésén. A két műsorvezető Varga Edit és Harsányi Levente jól kiegészítették egymást, nem csodálkoznék azon, ha egy másik műsorban újra együtt dolgoznának. A csipkelődések, poénok jól álltak nekik és szórakoztatóan vezették a műsor tizenhárom epizódját.

 Az új évad nagyon tetszett, az pedig csak külön jó az egészben, hogy a magyar csapat nyerte meg a játékot. Az műsor volt annyira bolondos, ötletes és frappánsan szórakoztató, hogy a kis hibák, ismétlések ellenére is nézném tovább ugyanezzel a csapattal.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása