Az RTL Klub máris leveszi műsoráról az új török sorozatát

2015. január 13. - Jasinka Ádám

 Az RTL Klub mutatta be a Szerelemben, háborúban című török sorozatot január kilencedikén dupla epizóddal, de olyan kevesen voltak rá kíváncsiak, hogy a harmadik epizódot már nem is fogják leadni. Az RTL Klub-on ritkán bukik meg sorozat vagy saját gyártású műsor, persze volt már rá példa, hogy nem találták el a nézők ízlését, de nem túl gyakori, hogy a premiert is ilyen kevesen nézzék. Az RTL Klub a török sorozat helyett filmeket fog adni péntek esténként.

szerelembenhaborubanrtl.jpg

A kép forrása: mynet.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Istvánné Rozner 2015.01.14. 19:13:43

Ez disznóság. Nem igaz, hogy kevesen voltak rá kiváncsiak.A török sorozatok nagyon jók. Valami más lehet a háttérben.

Flankerr 2015.01.15. 02:09:22

@Istvánné Rozner: Felesleges mást látni mögötte. Az RTL mindig is gyorsan elvette a főműsor idei kínálatáról azt, ami nem hozta az elvárt szintet. Péntek este az RTL-n ezek a számok csak közepesek.

szántóné 2015.01.15. 20:42:42

Ez kifejezetten felháborító mi az ,hogy leveszik a műsorról ezt várta a család egész héten:((((beizzítják az embert az elejével és aztán vége?Ilyenek régen nem voltak az RTL kezd teljesen leamortizálódni én eztán a TV2 nézem!!!!!

szántóné 2015.01.15. 20:44:25

milyen elvárt szintet?Kit kérdeztek meg?Úszó Erőd ki af.... érdekel mikor ezerszer adták már...Egy rakás...lett az RTL...

Nagy Ubul 2015.01.16. 16:06:47

Szerintem k*rvára igazságtalanság nem hiszem hogy kevesen nézték a sorozatot lehet hogy eddig se volt sok nézője az RTL-nek de akit érdekelt volna a sorozat és most nem láthatja szerintem ez után nem is fogják nézni az RTL-t. Szerintem ha nem sértek mjeg senkit eléggé el b*szták ezt és bocsánat a trágár kifejezéshért de szerintem nagyon is igazam van.Kérném azt aki azt akarja hogy tegyék vissza a sorozatot minden péntek 21:15 az hozzá szólásban írja le hogy szeretné a sorozatot látni.Szerintem ez az "elvárt szint" valami kifogás kétlem hogy egy új sorozatot elég ideális időpontban be raknak és sokan nézik hogy leveszik.Szerintem én is és a többi néző is jogosan van felháborodva és ha az RTL azt akarják hogy többen nézzék a csatornájukat szerintem vissza kéne rakni a sorozatot ugyan úgy.Ha péntek este 21:15 más filmet raknak be szerintem azt meg pláne nem fogják nézni.Elindítanak egy jó sorozatot mindenki várja már 3.részét és erre le veszik szerintem ez pofátlanság azért mert ők úgy vélik hogy kevesen nézik.Nem akarom ismételni ön magam de szerintem elég sokan örülnének ha vissza raknák.És köszönöm előre is azoknak az embereknek akik mellettem fognak állni és állnak szerintem most is.

Exike 2015.01.16. 23:12:41

Hát én spec a Szökés 2. évada óta nem álltam neki semmilyen sorozatnak, de ennek megtetszett az előzetese, és néztem volna. Remélem majd vhol leadják. Vagy legalább töltsék fel torrentre, ha hasznot már nem akarnak húzni belőle...

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2015.01.17. 07:55:01

Gondolom, az indexről jött a sok "szakértő".:)

Jasinka Ádám 2015.01.17. 09:52:13

@desmondwallace: Nem az Index-re került ki a cikk.

Osztotics Zsuzsa 2015.01.17. 16:50:50

Ekkora baromságot is csak az talál ki,aki nem nézte a filmet.A film jó ,csak az időponttal van baj.Talán ha venné valaki a fáradságot és összevetné a többi csatorna azonos időben vetített filmjeivel,akkor rájönne,hogy csak időpontot kellene változtatni.Nagyon remélem,hogy megtudjuk nézni valamikor a sorozatot.Nem csak a Híradóra kellene mindenki odafigyelése,hanem a szórakoztatásra is.

Flankerr 2015.01.17. 18:32:40

@Osztotics Zsuzsa: A pénteki műsoridőnél jobb debütálást egy sorozat se kívánhat magának. A nézők 30-35%-a elkapcsolt a már a 2. részről is.
A sorozatot vsz. lefogják adni valamelyik RTL-s kábeladón, a következő 3-36 hónapban. már amennyit megvettek belőle és leszinkronizáltak.

KEJOpapa 2015.01.20. 20:18:31

Milyen szokás az,hogy bemutatunk egy sorozatot, és a magunk kénye szerint, úgy döntünk nem kell.elég sok műsor van, ami a celebek saját szórakoztatására van, mégis leadják sorba, pedig lehet, hogy nem is sokan nézik. Jó lenne ha vissza tennék műsorra a filmet még ha hetente csak egyszer is adják ami elég hosszú idő ,míg az ember csak arra vár mikor telik el egy hét. Sokan azért nem tudták megnézni, mert későn van,de ismétléskor megnézik, vagy felveszik.Sokáig kutakodtam, mi lehet az oka a péntek esti film elmaradásának.Végre megint találtam egy filmet aminek a története érdekel. várom , hogy újból műsora tűzék minél előbb.Várom értesítését a filmnek.

Flankerr 2015.01.20. 23:07:45

@KEJOpapa: Gondolom sorozatra gondolt.
A sorozatok és a kereskedelmi tévék világa olykor kegyetlen. Bepróbálnak dolgokat, és ha nem jön be, leveszik a műsorról. Itthon is, és még az USA-ban is, sőt ott még jobban.
Ennek áldozata lett ez a műsor is.

KEJOpapa 2015.01.20. 23:40:31

igen az új sorozatra gondoltam amit sumák mód abba hagytak. viszont a az USA nem lehet kifogás,ez csak mellé beszélés. szeretném látni a folytatását a filmnek gondolom nem csak én vagyok egyedűl ezzel a kéréssel. Amit a 21ó 15p-re tettek máskór is lelehét adni

KEJOpapa 2015.01.20. 23:48:09

Vagy tegye hétvégére az ember azt várja, hogy hétvégén jó filmet nézzen,de a leg vacakabb műsorok vannak.

Flankerr 2015.01.21. 10:45:13

@KEJOpapa: Pedig az USA-ban van hogy 1 rész után vesznek le új sorozatot, és soha többet nem mutatják meg az elkészült részeket.
Itthon a Lost 6., befejező évadát nem adta le az RTL és soha nem is fogja.
Ami ezt a sorozatot illeti: amennyi részt leszinkronizáltak belőle, azt valószínűleg le fogja adni a RTL valamelyik kábelcsatornáján, én a Sorozat+-ra vagy RTL II-re tippelnék. Hogy mikor? 9 és 999 nap között bármikor.
süti beállítások módosítása