VideóVízió 2. - Sherlock

2013. augusztus 03. - Jasinka Ádám

 A legjobb sorozat evör? Mondjuk melyik szériára nem mondtam ezt? De tényleg, a Sherlock írói képesek voltak arra, hogy megújítsák, felrázzák kedvenc magánnyomozóm történetét, és úgy alkossanak egyedit, új élményt, hogy Sherlock Holmes kultusza már sok-sok évtizede ismert és népszerű. A Jeremy Brett-es sorozatot ismerem, láttam is, így azt hittem, a történet terén nem tudnak újat hozni, de valami olyan zseniálisan helyezték át a modern világba ezt a fikciós karaktert, olyan remekül fűzték a történetszálakat, hogy elfelejtettem minden korábbi Sherlock-tapasztalatomat és kezdőként néztem a két évadot. A harmadik évados teaser-t a tovább mögött nézhetitek meg.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása