The Voice UK – 2x02

2013. április 09. - Jasinka Ádám

 A brit Voice az én kedvencem. Nagyon profi és látványos, hiteles és a zsűri is jól működik. Az első évad szintén kedvencem volt, remek hangokat és embereket láttam benne és mégegyszer, a zsűri remekül „működik”. A második évad első két része nem annyira a húha tehetségekről és kimagaslóan tetsző, nekem legalábbis, énekesekről szólt, inkább jó alaphangulatot teremtett és persze szórakoztatott.

vlcsnap-2013-04-08-09h51m15s158.png

 A zsűri felállásán a BBC nem változtatott és miért is tette volna, amikor az elmúlt tehetségkutatók egyik legjobb zsűrijét állították össze. A felállás továbbra is Jessie J-ből, Tom Jones-ból, will.i.am-ből és Danny O’Donoghue-ból áll. Will.i.am az, akitől tartottam kicsit, hogy nem fog tetszeni, viszont azt kell mondja, az egyik legszórakoztatóbb egyéniség a műsorban. Mindegyikük szavai, kritikája hiteles és tényleg érezhető rajtuk a szakértelem.

vlcsnap-2013-04-08-10h21m54s126.png

 A The Voice-nak, mint tehetségkutató formátumnak számomra úgy tűnik, mintha nem lenne tétje, a versenyzőket gyorsan szórják ki, kevés dallal tudják magukat a nézőkkel megszerettetni és a nekem kavalkádnak tűnő élő műsorok miatt a nézők elsőre lehet nem is tudják mettől meddig és kire lehet szavazni. Ezért kedvelem az X Factor lebonyolítási rendszerét jobban, mert az élő műsorok felépítése átlátható és érthető. Illetve a Simon Cowell fémjelezte tehetségkutató nekem hatásosabb és hihetőbb, mint formátum.

vlcsnap-2013-04-08-10h15m52s74.png

 Az angol Voice második évadának második része szórakoztató és könnyed volt. Picit untam és annyira jó versenyzőt nem hallottam, viszont voltak, akiket megkedveltem. Az első adásból ilyen volt a vak lány, aki jól választott dalt és szépen énekelt, ő tetszett.

 A második adásból a fiatal pár szintén jó volt. Aranyosak és szerethetőek voltak. A formátumból adódóan nincsenek énekelni nem tudók, akiken lehet nevetni, vagy szánakozni, azonban másokon lehet, mivel a készítőknek sikerült vicces, de énekelni tudó figurákat indítani a versenyben. Mondjuk, volt aki nekem kínos volt, de ez ízlés kérdése.

 A válogató adások viszont úgy is, hogy az angolok jól csinálják nekem unalmasak. Kevés versenyzőt hallgathatunk meg, mondjuk nyolc-kilencet egy másfél órás adásban. Szerintem emiatt kicsit vontatott az adás menete, az üresjáratok, a bemutató kisfilmek nem mindig jók, de ezek után általában az éneklés és a zsűri értékelése már izgalmasabb.

Értékelés: Úgyhogy, mint formátum a Voice nekem továbbra sem tetszik annyira, viszont a brit változatot szeretem, főképp lehet a zsűri miatt. Nekem nagyon tetsző énekes, énekesek nem voltak az első két részben, libabőrözős éneklés sem és emiatt sem tetszik annyira, mint az első évad.

6/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása