Munkaügyek - IrReality Show

2013. január 11. - Jasinka Ádám

 A Munkaügyek - IrReality Show című sorozatot Litkai Gergely, Hadházi László és Kovács András Péter készíti, akiket a Dumaszínházból, a Rádiókabaréból, a televíziót nézők pedig az RTL Klub Showder Klubjából ismerhetnek. Így kell sorozatot készíteni, ahogy ők csinálják. Lehet, hogy az első évadban volt egy kis visszaesés, amiért voltak annyira nem vicces epizódok, de a legjobb sorozatok sem hoznak mindig vicces részeket. A Munkaügyek viszont azért is tökéletes, mert a színészek remekül játszanak, az írók brillíroznak és a kivitelezés is jó.

vlcsnap-2012-12-19-14h56m34s239.png

  • Mit csináltál? Legalább tíz évvel öregebbnek nézel ki.
  • Csak lemostam a sminket.

 Az első évad harminckét részes volt, a második évadból pedig négy rész került a képernyőre. Az első évad első részeiről írtam akkor, amikor adták őket, és tetszett. Az évadot nézve egy jó évad volt az első, bár negatívumot is mondok, mivel voltak olyan dolgok, amik nem tetszenek annyira.

vlcsnap-2013-01-11-06h53m57s230.png

 Az új szereplők, ők azok, akik nem jönnek be. Folyami és Róbert. Ők azok akik nem tetszenek, erőltetettek és a többiek jók annyira, mind a színészek, mind a karakterek, hogy nem kell új szereplő. Azokat a részeket, amikben Folyami karaktere szerepelt megszokásból néztem, nem azért mert annyira vicces volt, mint a többi epizód.

 A kedvencem Timi és Karesz, meg Elvira. De mindenkit lehet kedvelni, hiszen mindenkinek írnak jó poénokat, beszólásokat. A Munkaügyek nem használja az alap vígjáték sorozat karaktereket (naiv, bölcs, macsó), vagy ha igen, nem úgy, hogy feltűnő legyen. És ezért is jó, nem klisé sorozat, a humora egyedi.

 Jobban tetszik, mint egyes műanyag vígjáték sorozatok, amiket az Amerikai Egyesült Államokban készítenek. A Munkaügyekben van kreativitás, egy jó színészi társaság, és vannak jó írók.

Értékelés: Jó látni ilyen színészeket televíziós sorozatban és jó látni magyar televíziós sorozatot. A dícséretek ellenére, a sorozatban vannak poén nélküli részek, az első évadot nem egyszerre néztem meg, a közepesen humoros részek, és a szerintem nem jó "Jó reggelt kartársak" történetrész miatt nem néztem az első évadot. A második évadba belekapcsoltam, és tetszett, vicces volt, és tetszett az a rész. Az első évad és a második évad adott részeit megnézve adom a pontszámot. Az első évados írásomnál, amikor az első részeket láttam hét pontot adtam, de azért, amiért megszokásból, nem a poénok miatt néztem a sorozatot az első évad jó részei után más pontszámot adok.

6/10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása